خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میلان و ساسولو 9 بهمن 1401

پخش زنده میلان و ساسولو 9 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته بیستم سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های آث میلان و ساسولو امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در هفته بیستم سری آ و در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و ساسولو 9 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان و ساسولو 9 بهمن 1401

پخش زنده میلان و ساسولو 9 بهمن 1401

میلان که حالا به علت برد روز گذشته اینتر، با 38 امتیاز در رده سوم سری آ جای گرفته، بعید است امسال بتواند از پس ناپولی برآید و از مقام قهرمانی سری آ دفاع کند. آن‌ها امروز در یک بازی حساس با ساسولوی رده هفدهمی و 17 امتیازی مواجه می‌شوند.

میلان این روزها اصلا فرم خوبی ندارد و از روند نسبتا قابل قبول ابتدای فصل هم فاصله گرفته است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود سه باخت و دو تساوی ثبت کرده‌اند و ساسولو 4 باخت و 1 تساوی ثبت کرده‌ است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، میلان 13 بار پیروز شده و ساسولو تنها 7 بار. 3 بازی هم مساوی شده است. جالب است بدانید در 5 بازی آخر دو تیم، دو برد برای میلان، دو برد برای ساسولو و 1 تساوی به ثبت رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و ساسولو 9 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا