خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن و دورتموند 16 مهر 1401

پخش زنده بایرن و دورتموند 16 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته نهم بوندسلیگا به مصاف هم می‌روند.

بوروسیا دورتموند امشب در هفته نهم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ پرستاره و قدرتمند است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن و دورتموند 16 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن و دورتموند 16 مهر 1401

پخش زنده بایرن و دورتموند 16 مهر 1401

دورتموند که میزبان بازی امشب در سیگنال آیدونا پارک است، امسال هم مانند همه سال‌های قبل صرفا آسفالت کننده جاده قهرمانی بایرن است! آن‌ها امسال هم با وجود همه ستارگان جوانشان تیمی در حد قهرمانی نیستند و شاید رقبای اصلی بایرن،‌ فرایبورگ و یونیون برلین باشند! در هر حال دورتموند در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 3 شکست و 2 برد داشته است.

از سوی دیگر بایرن ناگلزمن هرچه در لیگ قهرمانان خوش می‌درخشد، در بوندسلیگا هفته‌های خوبی ندارد و اگر برد 4 بر 0 برابر لورکوزن را کنار بگذاریم، سه هفته متوالی تساوی و شکست برابر آگزبورگ حاصل 4 دیدار آخر باواریایی‌ها است.آن‌ها البته در این بین بارسا و ویکتوریا پلژن را در اروپا شکست داده‌اند.

نکته مهم درباره تاریخچه درکلاسیکر اینکه هر 8 بازی آخر را بایرن برده و آخرین برد دورتموند برابر بایرن مربوط به سوپرکاپ در سال 2019 است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن و دورتموند 16 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا