خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پروژه های مهر ماندگار خلاف قانون است

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: در میان 60 پروژه مهر ماندگار استان حتی یک طرح فرهنگی به چشم نمی خورد .

به گزارش انصاف نیوز (رسانه ی کمپین انتخاباتی دکتر پزشکیان) وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه های مهر ماندگار از نظر قانونی ، خلاف قانون محسوب می شوند چرا که این طرح ها بدون مجوز مجلس صورت گرفته است.

وزیر دولت اصلاحات افزود: اگر این پروژه ها با هماهنگی مجلس اجرا می شد ، پروژه های ارجح با اولویت بالاتر و با حساب و کتاب دقیق تری عملیاتی می شدند و امیدی که در جامعه ایجاد شده بود از بین نمی رفت.

پزشکیان به برخی از پروژه های مهر ماندگار در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: اتوبان 15 کیلومتری تبریز – سهند که دولت شش سال پیش وعده آن را داده بود ، تاکنون پیشرفت آن چنانی نداشته است.

وی همچنین ادامه داد: راه آهن تهران – تبریز نیز بیش از 14 سال است که با روند قطره چکانی به پیش می رود که به این طرح ها نمی توان ماندگار گفت و همه طرح های مهرماندگار بدین ترتیب قابل نقد هستند.

این نماینده مجلس ابراز داشت: در میان 60 پروژه مهر ماندگار استان حتی یک طرح فرهنگی به چشم نمی خورد .

پزشکیان با انتقاد از عدم توانایی دولت در ایجاد اشتغال برای جوانان کشور در طول دوران کاری اش گفت: دولت باید به جای اینکه به مردم پول نقد می داد اقدام به ایجاد شغل می کرد که این امر ناشی از نبود توان مدیریت اقتصادی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا