خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنجال ازدواج سوم یک نماینده مجلس

سایت خبری برترین‌ها به نقل از سایت‌های صبح ما و اصلاحات، ادعاهای عجیبی را درباره ازدواج سوم یکی از نمایندگان مجلس منتشر کرده است که بخشی از آن در پی می‌آید:

همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به مجلس راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد.

این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد؛ همسر دوم یک دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است.

حکایت ازدواج‌های متعدد این نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.

همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون‌های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.

این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سه زن داشتن از نظر قانونی وشرعی جرم نیست ولی از آنجا که این شخص دارای پستی سیاسی است وبحث مختلس بودن ایشان هم قریب به یقین درست می باشد لذا چند همسری برای ایشان با قبح همراه است البته … نه تنها با چند همسری مخالفتی ندارد بلکه برای آن تبلیغ هم می کند ضمن آنکه اگر این شخص نماینده مجلس نبود با آن همه سرمایه که دارد میتواند هر چند همسر هم بخواهد بگیرد وشرعی بودنش را هم با پول میتواند جور نماید

  2. به گزارش جماران؛ به نقل از دیده بان ایران، نماینده مردم شازند در مجلس یازدهم با اشاره به شایعه ای که روزگذشته در رسانه ها منتشر شد گفت: انتشار چنین اخبار و مطالب کذب توسط یک عده آدم بزدل و بی دین چنان مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری پاسخ این رسانه ها و افراد را بدهی، کاری سخت است اما اگر این دروغ پراکنان مرد هستند بیایند روبرو با من صحبت کنند.

    محمود احمدی بیغش نماینده مجلس یازدهم ضمن واکنش به انتشار خبری مبنی بر شکایت همسر سوم یک نماینده مجلس از او به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: انتشار چنین اخبار کذبی ناشی از عجز و ناتوانی کسانی دانست که نسبت به برخی عملکردهای بنده عصبی و نارحت هستند.

    وی با اشاره به دیدگاه‌های افشاگرانه خود نسبت به بعضی از نارسایی ها در امور اجرایی و نظارتی کشور و همچنین انتقاد شفاف و مستند خود نسبت به وضع موجود در جامعه، اظهار کرد: در شرایط خاص و جایی که خیلی ها در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت اختیار کرده اند ، فریاد برآوردن و صدای مردم شدن و حق‌گویی قطعاً هزینه دارد که بنده نیز حاضر به پرداخت آن شده ام.

    نماینده مردم شازند در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: انتشار چنین اخبار و مطالب کذب توسط یک عده آدم بزدل و بی دین چنان مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری پاسخ این رسانه ها و افراد را بدهی، کاری سخت است اما اگر این دروغ پراکنان مرد هستند بیایند روبرو با من صحبت کنند.

    احمدی بیغش همچنین در ادامه ضمن مورد خطاب قرار دادن رسانه ای که برای نخستین بار این خبر را منتشر کرد خاطرنشان کرد: از نهادهای نظارتی مجلس و دستگاه قضاء درخواست می کنم این موارد مطروحه را بررسی و به رئیس قوه مقننه بدهند تا از تریبون رسمی مجلس قرائت شود. اگر هم چیزی غیر از این موارد ادعایی و دروغین بود، از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه پلیس فتا می خواهم صحنه انتشار دهندگان این خبر را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا