خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا باید محصولات اوریفلیم اصل خرید؟

رپورتاژآگهی

در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که یکی از شناخته شده ترین آنها، محصولات آرایشی اوریفلیم است.  با اینکه این برند کاملا اثبات شده است اما هنوز  بسیاری در  خرید محصولات اوریفلیم اصل دچار تردید هستند. علت این  ترید به عدم دانش کافی در خصوص کیفیت محصولات برند اوریفلیم برمی گردد. از این رو این مقاله به بیان مزایای این محصولات، تفاوت آنها با دیگر برندها و نحوه فعالیت کمپانی تولید کننده آن پرداخته است.

محصولات اوریفلیم اصل

اوریفلیم منحصربفرد ترین شرکت تولید کننده محصولات زیبایی در دنیا

کمپانی اوریفلیم برای اولین بار در کشور سوئد و در سال 1967 آغاز به کار کرد. این شرکت در طی 50 سال گذشته یکی از مهمترین تولید و عرضه کننده های محصولات زیبایی بوده است.

ایده تاسیس این شرکت برگرفته از اهداف بزرگ دو برادر سوئدی به همراه دوستشان بوده است. در واقع آنها قصد تاسیس کمپانی زیبایی را داشتند که محصولاتش متمایز از سایر محصولات موجود در بازار باشد. این هدف بلندپروازانه دستاوردی جز محصولات زیبایی برند اوریفلیم نداشت. برندی که کیفیت محصولات آن در جهان شناخته شده است.

اوریفلیم معتقد است که زیبایی نوعی سبک زندگی است بنابراین حق تمام انسان ها است که در سلامت کامل و با پوستی زیبا وجود خود را ابراز کنند و در کنار هم به تفریح بپردازند. این شرکت تاکید بسیاری بر قابل اعتماد بودن محصولات خود دارد از این رو تمام تلاش خود را کرده است که تمامی وعده های داده  شده در خصوص محصولات در کمترین زمان نتایج خود را نشان دهد. فلسفه ذکر شده در محصولات اوریفلیم موجب شده است محصولات این شرکت مورد تایید تمامی مصرف کنندگان قرار گیرد و تمامی مشتریان نه تنها به این محصولات اعتماد داشته باشند بلکه به آنها عشق نیز بورزند.

اوریفلیم

چه فاکتورهای موجب متمایز شده برند اوریفلیم اصل شده است

  • پایه گیاهی بودن محصولات اوریفلیم اصل یکی از مهمترین دلایل تمایز محصولات این برند است. در واقع در ترکیبات این محصول به هیچ عنوان از ترکیبات هورمونی، کورتون و امولسیون استفاده نشده است. بنابراین می توان مدعی شد محصولات این شرکت با احترام به محیط زیست برگرفته از طبیعت است.
  • در ترکیب محصولات این برند از مواد نگهدارنده و یا اسپری های آسیب رسان استفاده نشده است به همین دلیل میزان آسیب رسانی آنها به لایه اوزون در حداقل ممکن قرار دارد.
  • از دیگر محاسن منحصربفرد محصولات این شرکت می توان عدم استفاده از تست حیوانی اشاره کرد و این موضوع کاملا توسط تولید کنندگان محصولات اوریفلیم اصل تضمین شده است.
  • طبیعی بودن ترکیبات این محصولات موجب شده است که استفاده از آنها برای پوست های حساس و آلرژیک مناسب باشد.
  • در جهت رفاه حال مشتریان محصولات اوریفلیم اصل، این شرکت اقدام به تولید عطر از گیاهان خوشبو و بدون آلرژی کرده است. این موضوع موجب شده است که تمامی افراد با هر نوع حساسیت و یا سلیقه ای بتوانند از محصولات این شرکت استفاده کنند.
  • در ترکیب محصولات اوریفلیم اصل به هیچ عنوان از پارابن و مواد سرطان زا استفاده نشده است. به همین دلیل می توان مدعی شد محصولات عرضه شده دارای بالاترین کیفیت مواد اولیه است.
محصولات اوریفلیم اصل

آشنایی با سیاست فروش مستقیم محصولات اوریفلیم اصل

یکی از بزرگترین تفاوت هایی که موجب متمایز شدن برند اوریفلیم شده ، استفاده از سیاست فروش مستقیم است. فروش مستقیم محصولات این شرکت موجب شده است که محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. این امر موجب تثبیت قیمت محصولات اوریفلیم شده است.  لازم به ذکر است که در دسته بندی محصولات اوریفلیم اصل، محصول درجه دو و یا سه جایی ندارد و هر محصولی که عرضه می شود همان کیفیتی را دارد که محصولات سوئد و اروپا دارند.

علاوه بر کشور سوئد چهار کشور دیگر همچون بلژیک، لهستان، فرانسه و ایتالیا با همان فرمولاسیون اقدام به تولید و عرضه محصولات این برند معتبر کرده اند. علاوه بر این در کشور چین  اکسسوری ها مانند  لیف و برس در کارخانه های اوریفلیم تولید و عرضه می شود که از نظر کیفیت به هیچ عنوان قابل مقایسه با محصولات چینی نیست. این برتری کیفیت برای محصولات اوریفلیم ترکیه نیز قابل بسط است.

لوازم برقی عرضه شده توسط این شرکت توسط شرکت های معتبر Rowenta و Remington تولید می شود. این شرکت ها به رعایت تمام استاندارد های بین المللی در ساخت محصولات خود پایبند هستند.

محصولات اوریفلیم اصل در 61 کشور دنیا عرضه می شوند و همین امر موجب شده است که این شرکت در سال 2015 به جایگاه دومین کمپانی برتر تولیدکننده محصولات آرایشی و زیبایی جهان دست یابد. در نهایت باید گفت درآمد بیشتر از یک میلیارد یورو و به کارگیری 6 هزار کارمند مستقیم موجب شده است که این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی تبدیل شود.

محصولات اوریفلیم اصل

معرفی برخی از افتخارات برند اوریفلیم Oriflame

  • یکی از بزرگترین تولید کننده محصولات زیبایی به روش فروش مستقیم
  • افتخار همکاری با 2 میلیون مشاور و همکار در سرتاسر جهان
  • داشتن بازار فروش در 61 کشور دنیا
  • عرضه بیش از 100 میلیون کاتالوگ به 35 زبان زنده دنیا
  • ثبت شدن نام این شرکت با نام شرکت سهامی عام در بورس سهام استکهلم
  • تجربه 50 ساله در خصوص تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • تاسیس 5 کارخانه بزرگ با نشان اوریفلیم
  • پشتیبانی و استفاده از تمامی استانداردهای مرغوبیت کالا
  • استفاده از مواد و عصاره های طبیعی در مواد اولیه تمامی محصولات این شرکت

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا