خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام سپاه: دشمن از تحرک نظامی علیه کشور مأیوس است

سردار پاکپور، ‌فرمانده نیروی زمینی سپاه ‌پاسداران گفت: دشمن از تحرک نظامی علیه کشورمان مأیوس است اما این یأس و عقب‌نشینی دشمنان محصول آمادگی و توان بالای رزمی و معنوی رزمندگان ماست و این موضوع باید حفظ و تقویت شود.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع)، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین نقش تیپ انصارالحسین(ع) در ایفای مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزهای کشور پرداخت و با تبریک موفقیت‌های تیپ انصارالحسین(ع) اظهار داشت: رزمندگان این یگان از دوران جنگ تاکنون افتخارات زیادی آفریده‌اند و در تمام مأموریت‌ها سربلند و موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و گروهک‌های تروریستی در مرزها و فرامرزها اهداف و توطئه‌های زیادی علیه کشور در سر داشتند که به لطف الهی و همت و مجاهدت رزمندگانی همچون رزمندگان تیپ استان همدان در اهداف خود ناکام مانده و شر دشمنان از سر مردم و کشورمان کم و کوتاه شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تشریح وضعیت امنیتی مرزهای کشور تصریح کرد: رزمندگان و مرزبانان سپاه پاسداران در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری و ایستادگی خود امنیت مرزها را تضمین کرده‌اند و امروز، امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی این ایثارگران و رزمندگان فداکار است.

وی حفظ و ارتقای آمادگی‌های رزمی و معنوی در بین نیروها را دستور کار فرماندهان و مدیران در همه سطوح سپاه دانست و ادامه داد: اگر چه دشمن از تحرک نظامی علیه کشورمان مأیوس است اما این یأس و عقب‌نشینی دشمنان محصول آمادگی و توان بالای رزمی و معنوی رزمندگان ماست و این موضوع باید حفظ و تقویت شود.

سردار پاکپور بیان داشت: آمادگی و روحیه معنوی اهمیت بالاتری نسبت به آمادگی رزمی دارد، چرا که پیروزی‌های نظام اسلامی در مواجهه با دشمنان از ناحیه روحیه معنوی و ایمان قلبی مردم و نیروهای مسلح ما نشأت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین با قدردانی از همراهی آحاد کارکنان و رزمندگان این یگان با فرماندهی تیپ، سردار بهاریان را از فرماندهان لایق و موفق در مأموریت‌های مهم و سخت دانست و افزود: علاقه قلبی ما بر حفظ فرماندهی ایشان در تیپ انصارالحسین(ع) بود اما به حضور ایشان در ستاد فرماندهی استان نیاز دیده شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا