خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش خبرگزاری اصولگرا به شایعه «اعدام فرزاد اسماعیلی و دستگیری طائب»

خبرگزاری فارس در متنی با عنوان «دروغ‌های شاخدار علیه امیر فرزاد اسماعیلی» نوشت:

«طی روزهای گذشته شایعات مختلفی در خصوص زندانی، جاسوسی و حتی اعدام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در فضای مجازی منتشر شده است.

اما پیگیری ها حاکی از آن است که هیچ یک از این شایعات صحت ندارد و امیر اسماعیلی در سمت دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش مشغول به فعالیت است.

پیشتر شایعه کرده بودند که دلیل جابجایی وی از پدافند هوایی، حضور جنگنده‌های اف-۳۵ اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آنها از سوی قرارگاه پدافند هوایی بوده است.

شایعه‌ای که همان زمان تکذیب شد و وی در این باره گفته بود: موعد مسئولیت من پس از دوبار تمدید توسط حضرت آقا به پایان رسید و حتی شش یا هفت ماه قبل از این جابجایی خودم از آن مطلع بودم و اسامی کسانی که می‌دانستم بهتر از من می‌توانند این مسئولیت را اداره کنند را معرفی می‌کردم.

اما واقعیت این است که یکی از برنامه‌های دشمن در فضای مجازی ساخت شایعات بی‌پایه و اساس علیه فرماندهان و سرداران نظامی کشورمان به منظور تضعیف نظام و بدبینی مردم است.

شایعه دستگیری حجت‌الاسلام حسین طائب، پناهندگی سردار نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران، دستگیری سردار ربیعی، بازداشت سردار درویشی در مالزی و … بخش دیگری از شایعاتی بود که علیه فرماندهان کشور منتشر شده بود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از نظر بنده هرکس در هر مقامی از دولت لیبرال قبلی که ضعیف کش ترین دولت بود وعامدا وبطور آگاهانه در دوره دوم تمام اجناس را به ده پانزده برابر افزایش داد جنایت است ارز جهانگیر بجز اختلاس و رانت وبه سودسرمایه داران افساد طلب به درد کدام ملت بکار برده شد که هنوزم مشکلات را روزبروز افزون‌تر کرده وگوشت کیلویی را به یکصد وهفتادو پنج هزار تو مان به ملت کم درآمد تحمل کرده اید چرا از ارز جهانگیر ملعون حمایت میکنید شما بایستی ازطبقه پایین حمایت کنید نه از ارز جهانگیری …شما نمی‌توانید از شصت تن ذخیره ارزی طلا ویا از برادر روحانی وجهانگیری وزنگنه وآخوندی پاسخ و توضیح بخواهید که اینهمه سرمایه را از کجا آورده اید وووووو هزاران هزار تخلف از دولت قبلی
    در خصوص کرونا و واکسن وتورم وگرانی وتعطیلی کارخانه ها ومعیشت وبیعدالتی محض وتبعیض هزاران برابری وحقوقهای نجومی مدیران بی لیاقت وربا خواری بانکها وشهرداریها و ومعوقه جانبازان از دولت عراق وفلان وفلان توضیح بخواهید؟ چرا سی وپنج سال است از نام شهید وجانباز وایثارگر سوء استفاده می‌کنید وبنیاد شهید را که سرکوب کننده این قشر میباشد توضيح نمیخواهید چرا معوقه جانبازان وشهدا وایثار گران حرف نمیزنید مگر لال هستید حنای شماها رنگ باخته است آقای نماینده به اصطلاح انقلابی ..درست به اندازه سن شما در سیاست هستم وهچکدام از شما را فرد معقول ودلسوز نیافتم آقای رئیسی از همه شماها خوب کارش را بلد است شما حقوق نجومی بگیرید واز سرمایه داران واختلاسگران حمایت کنید مظلوم کشی بجز در دروه دکتر احمدی نژاد مردمی ودلسوز ملت ضعیف در همه دولت‌ها رواج داشته ودر دولت روحانی با هدایت جهانگیری به اوج اعلا رسیده است اصلا مجلس برای چیست منحل کنید ودولت خودش می‌تواند کنترل کند خرج روزانه مجلس چند میلیارد است که به نفع لیبرالهاست والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا