خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فعال اصولگرا: روحانی مجدداً کاندیدا نشود!

مدیر مسوول روزنامه ی جوان که در انتخابات گذشته حامی ریاست جمهوری سعید جلیلی بود، پس از تصویب تمدید احتمالی تحریم هایی که قبلا به داماتو معروف بود، نوشت: با این اوصاف معقول و به صلاح کشور است دکتر روحانی برای دوره بعد کاندیدا نشود.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت عبدالله گنجی با تیتر «چرا نباید روحانی مجدداً کاندیدا شود؟» در پی می آید:

ساعتی پیش یکی از مقامات کاخ سفید به تلویزیون دولتی انگلیس اعلام کرد اوباما حتماً مصوبه مجلسین امریکا که با قاطعیت حداکثری دوجناح تصوب شده است تایید خواهد کرد.

با این اوصاف معقول و به صلاح کشور است دکتر روحانی برای دوره بعد کاندیدا نشود زیرا مسیر انتخابی ایشان به کوچه بن بست خورده است:
از منظر
فایده گرایی
کارکردگرایی
و واقع گرایی
که شالوده فکری و شخصیتی دکتر روحانی را تشکیل می دهد، کاندیداتوری وی به معنی روز مرگی و خسارت بیشتر به کشور است.

در دنیا هم عرف است وقتی حاکمانی به روش دمکراتیک به قدرت می رسد اما زمینه برای تحقق شعارهایش فراهم نمی شود، داوطلبانه صحنه سیاست را ترک می کنند.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس طرفدار الحاق کشورش به اتحادیه اروپا بود اما وقتی طرح و برنامه اش به بن بست خود قدرت را واگذار کرد.

معتقدم با انسداد مسیر برجام، اصرار بر این جاده به مثابه در گل لگد کردن است.باید نگاه ومسیر و ریل دیگری بر روی کشور گشوده شود واین امر بدون تغییرات نگرشی وانسانی محقق نمی شود.دکتر روحانی می تواند به مردم بگوید راهبرد انتخابی بنده باموانع جدی روبروست و ادامه حضورم اتلاف وقت کشور است و…..

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای مدیر مذاکرات در زمان آقای جلیلی شروع شده بود ولی ایشان توانایی به سر انجام رساندن آن را نداشتند حالا بد عهدی آمریکایی ها چه ربطی به روحانی دارد آیا اگر آقای جلیلی توانایی به نتیجه رساندن مذاکرات را داشتند؟ تضمینی برای وفاداری آمریکا داشتند؟ و اگر مذاکرات اشتباه بود پس چرا ایشان شروع کردند؟ هرگز فراموش نمی کنم که قیمت مسکن در سال ۹۱ سه برابر شد، طلا به ۱۵۰ هزار تومان رسید و تورم ساعتی داشتیم زندگی در ایران داشت متوقف می شد خیلی ها سکته کردند کلاه بردای در بین مردم بیداد می کرد
    اتفاقاً اگر آقای روحانی کاندید شود با اکثریت آراء پیروز خواهد شد بخاطر داشته با شید که همین چند روز پیس بازار نفت ایران را برگرداند از ماجرای دکل های نفتی و اختلاص های هزار میلیاری آن دوران چه خبر؟

  2. آیا می دانید که اگر صد نفر حقوق نجومی ۲۵۰ میلیونی بگیرند یعنی هرکدام در سال سه میلیارد بگیرند در حدود نه سال خرده ای تازه می شود سه هزار میلیارد؟ به اندازه یک اختلاص سه هزار میلیاردی زمان آقای احمدی نژاد می شود؟ من یک شهروند معمولی هستم و آنچه را از اخبار و محیط زندگی می بینم نوشتم و شما اگر می توانید با دلیل و منطق مرا قانع بفرمایید تا من هم با شما هم عقیده شوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا