خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض حسن فتحی: در مقابل شانتاژ کارمان را تعطیل نمی‌کنیم

کارگردان سریال نمایش خانگی «شهرزاد» در سخنانی با انتقاد از تشکلهای سینمایی که در قبال شایعات پیرامون این سریال «سکوت کرده‌اند»، گفت: مگر ما را نمی‌شناسند؟ چرا سکوت کرده‌اند؟ چای که امرو برای شهرزاد کنده شده، فردا برای تک‌تک کسانی که سکوت کرده‌اند کنده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حسن فتحی که در جشنواره فیلم‌های ویدیو یی یاس جایزه بهترین کارگردانی را برای ساخت سریال شهرزاد دریافت کرد،بعد از دریافت جایزه‌اش در سخنانی گفت: چهار سال وقتم را از مرحله نگارش تا تولید و پخش صب صرف این کار کردم و دوستان می‌دانند زمانی شهرزاد وارد شبکه نمایش خانگی شد که شبکه نمایش خانگی به هر دلیل دچار رکود بود و کارشناسان آینده‌ای برای آن متصور نبودند. اما شهرزاد موفق شد دوباره به آن رونق بدهد و سرمایه‌های زیادی جذب شبکه نمایش خانگی شود و شاهدش اینکه الان ده‌ها سریال یا در حال تولید است یا در شرف تولید

فتحی با بیان اینکه به نمایندگی همکارانم در ساخت این سریال اعلام می‌کنم ما  برده جریان سیاسی و اقتصادی خاصی نیستیم و مستقل هستیم، گفت: ما فرزند مردمی هستیم که همواره به ما لطف دارند؛ من حسن فتحی هستم و ۲۵ سال است که به این مردمی خدمت می‌کنم که افتخار من هموطن بودن با آنهاست؛ بخشی از این خدمات هم ساخت سریال‌هایی مانند پهلوانان نمی‌میرند، مدار صفر درجه،میوه ممنوعه و شهرزاد است.

او با بیان اینکه رویه من استقلال بوده و تردیدی ندارم که امروز به همین دلیل تاوان می‌دهم،گفت:دردناک است که شما به دلیل موفقیت‌تان تاوان بدهید نه به خاطر شکست‌هایتان. در این میان اما بعد و حیرت من از تشکل‌های سینمایی مانند خانه سینما و کانون کارگردانان و انجمن بازیگران است.

این کارگردان افزود:مگر نه اینکه من و همکارانم عضو این تشکل‌ها هستیم! مگر آنها ما را نمی‌شناسند؟ چرا سکوت کرده‌اند؟ مگر خانواده‌هایشان بیننده این سریال نیستند؟ مگر نمی‌دانند این سریال موجب رونق نمایش خانگی و اشتغالزایی شده است؟! پس چرا سکوت کرده‌اند؟!

به گفته فتحی، چاهی که امروز مقابل شهرزاد کنده شده فردا زیر پای تک‌تک کسانی که امروز سکوت کرده‌اند کنده خواهد شد.

کارگردان شهرزاد در ادامه سخنان گلایه‌آمیز خود اظهار کرد: اخلاق و وجدان ایجاب می‌کند که ما پیش‌داوری نکنیم و اجازه بدهیم که مراجع قضایی به این موضوع رسیدگی کنند و ما هم تابع نظر این مراجع هستیم.

وی در پایان درباره ادامه تولید فصل دوم سریال شهرزاد گفت: ما دو راه داریم؛ یکی اینکه عافیت‌طلبانه در مقابل شانتاژ کوتاه بیاییم و کار را تعطیل کنیم و دوم اینکه به احترام مردمی که فصل یک را دیده‌اند و دوست داشته‌اند کار را ادامه بدهیم کارمان را بخاطر مردم و به نام مردم و به احترام آنها کارمان را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب فتحی ، مردم بی صبرانه منتظر و مشتاق دیدن قسمت دوم شهرزاد هستند ، همین باید بیشترین نیرو را بشما بدهد . موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا