خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هدف، تخریب آیت‌الله خامنه‌ای است» | ملاحظه‌ای بر یک توییت جنجالی

سیدحمید طباطبایی در یادداشتی در سایت جماران نوشت:

سالها قبل از یکی از دوستان شنیدم که می گفت «در روزهای قبل از انقلاب که مردم خیلی با شور و حرارت خاصی از امام خمینی یاد می کردند، در شهر کوچک ما که مردمش بسیار به ائمه اطهار ارادت داشتند یک منبری پیدا شده بود که بسیار پر شور و نشاط از حضرت امام یاد می کرد و معمولا در آخر سخنانش می گفت که امام خمینی از برخی از معصومین هم مهم تر است و….. همین هم باعث نزاع شده بود و می توانید حدس بزنید که عاشقان اهل بیت چه حس و حالی از این سخن پیدا می کردند. تا اینکه انقلاب پیروز شد و از اسناد ساواک معلوم شد که این منبری سخنانش را با دستور دشمنان امام خمینی ابراز می کرده».

حالا انگار حکایت ماست.

امروز بر خلاف انتظار، یکی از دوستان توییتی را برایم فرستاد که در آن فردی که ظاهرا در یکی از موسسه های پژوهشی دارای کرسی ریاست است، نوشته است: «بدون اغراق تاریخ اسلام از غیبت کبری تا کنون رهبری به عظمت آیت الله خامنه ای سراغ ندارد».

این متن با تأکیدی که او در مضمون آن، بر «از غیبت کبری تا هم اکنون» کرده است، آشکارا طعنه به ساحت امام خمینی است. و به همین جهت ده ها کامنت در پای آن توییت به اعتراض نوشته شده و همه به بی توجهی نویسنده متملق آن، نسبت به امام خمینی اعتراض کرده اند.

حقیقت آن است که بزرگی و عظمت شخصیت امام به اندازه ای است که با چنین مطالبی، ذره ای خدشه بر آن وارد نمی شود، و لذا اگر داستان در همین اندازه بود، می شد به راحتی از کنار آن گذشت.

ولی به نظرم داستان را باید از زاویه ای دیگر بررسی کرد. این جمله در فضای امروز کشور کدامین مشکل را حل می کند ؟ و آیا جز این است که فقط و فقط باعث شادی دشمنان و تخریب آیت الله خامنه ای می شود؟ کیست که از میزان ارادت و عشق رهبری به امام خمینی بی اطلاع باشد؟ و کیست که نداند ایشان صدها بار فرموده اند که همه هر چه دارند از برکت مجاهدات و تلاش های امام خمینی است؟ و کیست که نداند رهبری، بزرگ ترین افتخار خود را شاگردی مکتب امام خمینی می داند و به این امر، صدها بار با صدای رسا اذعان کرده است. کیست که نداند رهبری معظم انقلاب، بزرگ ترین مروج و مبلغ شخصیت و سلوک امام خمینی بوده و هست؟ پس این لاطائلات از کجا برخاسته است؟

به نظرم، هدف این توییت جز آشفته کردن جبهه انقلاب و ایجاد بحثی بی ارزش درباره اولویت رهبر کبیر انقلاب ثمره ای ندارد. و این بحثی است که انجام و سرانجامش تخریب جبهه انقلاب است.

توجه کنید که اگر نبود جایگاه حقوقی نویسنده توئیت، هرگز ارزش این توییت تا به آن اندازه نبود که لازم باشد درباره آن مطلبی نوشت، اما وقتی کسی یا کسانی، جایگاهی را به او محول کرده اند، باید به آنها توجه داد تا بدانند که این اندیشه باطل، اثرش تنها و تنها تخریب رهبر معظم انقلاب است و هر گونه دوقطبی سازی در شرایط کنونی قطعا در جهت منافع ملت و کشور و انقلاب نیست.

سالها قبل هم البته کسانی همانند این مطالب را بر زبان رانده بودند که از ناحیه رهبری با آنها برخورد شده بود؛ شک نکنید الان هم همین اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا