خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و سالزبورگ 3 آبان 1401

پخش زنده چلسی و سالزبورگ 3 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در دور پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

سالزبورگ اتریش امشب و از ساعت 20:15 به وقت ایران در ردبول آرنا میزبان چلسی صدرنشین است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و سالزبورگ 3 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و سالزبورگ 3 آبان 1401

پخش زنده چلسی و سالزبورگ 3 آبان 1401

چلسی که لیگ قهرمانان را مانند لیگ داخلی اصلا خوب شروع نکرد،‌ این روزها با گراهام پاتر فرم خوبی دارد و با دو پیروز پیاپی برابر قهرمان سری آ، میلان، 1 تساوی با سالزبورگ و البته شکست عجیب برابر دیناموزاگرب حالا با 7 امتیاز صدرنشین گروه E رقابت‌ها است.

چلسی با گراهام پاتر در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 تساوی ثبت کرده است و اساسا فرم خوبی دارد. خصوصا که این تیم با پاتر هنوز نباخته است.

از سوی دیگر سالزبورگ هم تیم کمی نیست. آن‌ها در لیگ قهرمانان تا اینجا از 4 بازی 6 امتیاز کسب کرده‌اند که حاصل سه تساوی برابر دیناموزاگرب، میلان و چلسی و البته برد برابر دینامو است.

دو تیم پیش از این دوبار به مصاف هم رفته‌اند که 1 تساوی (دیدار رفت همین گروه) و یک برد برای چلسی به ثبت رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و سالزبورگ 3 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا