خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برپایی راهپیمایی ۲۲بهمن منوط به مجوز ستاد کرونا است»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حفظ سلامتی و جان مردم بسیار مهم است و برپایی راهپیمایی سراسری 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورتی که شرایط کرونایی کشور برای راهپیمایی سراسری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مناسب نبود، جشن طلوع چهل و چهارمین سال انقلاب با روش‌ها و شیوه‌های دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی (رحمة الله علیه) برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همه مناسبت‌ها یک ظهور و جلوه میدانی دارد و یک پیام و محتوا که باید به هر دو بعد توجه شود.

وی افزود: پاسداشت دهه فجر همچون جشن‌های نیمه شعبان و اعیاد مذهبی باید با نشاط و سرور و امیدآفرینی همراه باشد و امسال با تقارن ایام ماه مبارک رجب و جشن انقلاب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی و مساجد شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جایگاه خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران و تکریم و تعظیم آنان، از سردار سلیمانی به‌عنوان یک ذخیره و سرمایه بزرگ معنوی یاد کرد و بر ترویج مکتب و منش آن شهید تأکید کرد.

موسی‌پور تبیین و تعمیق شعارها و آرمان‌های انقلاب و جهاد روایتگری و روشنگری مقابل هجمه همه‌جانبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن را یک ضرورت برشمرد و با بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف تصریح کرد: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب با زبان آمار و ابزار هنر همراه با خلاقیت و نوآوری ارائه شود.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در برپایی جشن‌ها و مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب تأکید و اضافه کرد: حفظ سلامتی و جان مردم بسیار مهم است و برپایی راهپیمایی سراسری 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورتی که شرایط کرونایی کشور برای راهپیمایی سراسری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مناسب نبود، جشن طلوع چهل و چهارمین سال انقلاب با روش‌ها و شیوه‌های دیگر برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با نمایندگان و رؤسای کارگروه‌های تخصصی و کشوری بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (رحمة الله علیه) و نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا