خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بدهی سیصد میلیاردی استقلال؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ۲۰۰ – ۳۰۰ میلیارد بدهکار هستیم ولی هزاران میلیارد دارایی داریم و این شفاف سازی شما به ما کمک می‌کند که ما بتوانیم در تابلو بورس یک جایی پیدا کنیم. این امکان را به ما می‌دهد که اولا هوادار ما بداند که یک شرکت ورشکسته و تیم فوتبال بدهکاری نیست و یک سرمایه داری هست که بدهکار هم هست اما یک بخش کمی بدهی دارد و ۲۰۰-۳۰۰ میلیارد بدهی در مقابل هزاران میلیارد دارایی، قابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور امروز میهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود. در این جلسه، طرفین در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مصطفی آجورلو بعد از پایان این نشست گفت: جا دارد از آقای قربان‌زاده تشکر کنم که قدم رنجه کردند و به باشگاه استقلال آمدند و از او تشکر می‌کنم. از طرف خودم و هواداران استقلال به چند دلیل تشکر می‌کنم. اول اینکه شما با فعالیت در چند ماه اخیر نشان دادید که ما یک مجموعه ورشکسته نیستیم و برند ما قیمت دارد و سرمایه‌های ملکی و دارایی‌های ما را شما از زیر خاک بیرون آوردید و نشان دادید که ما قیمت داریم.

وی افزود: درست است که ۲۰۰ – ۳۰۰ میلیارد بدهکار هستیم ولی هزاران میلیارد دارایی داریم و این شفاف سازی شما به ما کمک می‌کند که ما بتوانیم در تابلو بورس یک جایی پیدا کنیم. این امکان را به ما می‌دهد که اولا هوادار ما بداند که یک شرکت ورشکسته و تیم فوتبال بدهکاری نیست و یک سرمایه داری هست که بدهکار هم هست اما یک بخش کمی بدهی دارد و ۲۰۰-۳۰۰ میلیارد بدهی در مقابل هزاران میلیارد دارایی، قابل قبول است.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: آقای قربان‌زاده این فرصت طلایی را به ما داد که با اعتماد به نفس بتوانیم در بازار بورس جایی پیدا کنیم و هواداران ما که دارای امکانات مالی هستند، هر کس به اندازه خودش بتواند در این صحنه وارد شود و ما بتوانیم همانطور که بهترین تیم ایرانی در آسیا هستیم، بتوانیم در اقتصاد ایران و آسیا جای خود را نشان دهیم و عرض اندام کنیم و نشان دهیم که تیم استقلال، تیمی است که شاخصه‌های فنی و شاخص‌های قهرمانی در آسیا را دارد و هم ان‌شاءالله بخش اعظمی از تولید ثروت را با فرآیند اقتصادی کشور به دست می‌آورد.

آجورلو ادامه داد:به نظر من آینده خیلی روشن است و همه این اتفاقات را از لطف آقای قربان‌زاده می‌بینم. جا دارد از او که خودش شخصا وقت می‌گذارد، تشکر کنم. همچنین جا دارد از همکاران خودم از جمله دولتشاهی و سمیعی و همکارانم در بخش اقتصادی باشگاه که شبانه روزی و در خفا دارند تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام حاکمیتی که تصمیم گرفته استقلال و فوتبال را به سمت حرفه‌ای شدن ببرد، یکی از لوازمش بحث خصوصی سازی است که باشگاه‌ها بتوانند خودشان پول در بیاورند و دستشان مقابل دیگران دراز نباشد. اقتصاد استقلال در آینده فوق العاده خواهد بود و شما در آینده خواهید دید تولید ثروت چه آینده‌ای را برای استقلال فراهم می‌کند.

مدیرعامل استقلال گفت: ان‌شاءالله سعی کنیم هولدینگ‌های استقلالی، ریال‌ها، تومان‌ها، دلارها، یوروها و … به سمت فوتبال کشور سرازیر شود. آغوش استقلال به روی آن‌ها باز است و این موضوع نه تنها در استقلال بلکه در اقتصاد کلان وجود دارد و می‌تواند در سطح آسیا و جهان معنا دار باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا