خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای مردی‌ که می‌خواست بایدن را ترور کند!

ایسنا نوشت: «مردی به نام “اسکات مریمن” اهل کانزاس گفته بود که در ماموریتی از جانب خدا به واشنگتن سفر کرده و می‌خواهد “سر مار” (بایدن) را قطع کند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، مریمن اخیرا به یک عامل سرویس مخفی گفته بود: من برای جو بایدن خوابالوی عوضی اینجا هستم. من درباره بایدن حرف می‌زنم و شما می‌توانید از من نقل قول کنید.

بعد از اینکه این مرد اهل کانزاس با بخش اپراتور کاخ سفید تماس گرفت و گفت که می‌خواهد سر این “مار/ضد مسیح” را قطع کند، این عامل سرویس مخفی آمریکا با این مردم تماس گرفت.

مریمن سپس از کانزاس به مریلند در ۶۵ مایلی واشنگتن سفر کرد؛ جایی که این عامل سرویس مخفی با او در یک محل پارک خودرو دیدار کرد.

بر اساس پرونده موجود در دادگاه، این مرد کانزاسی سپس رضایت داد که توسط این عامل سرویس مخفی مورد جستجو و بازرسی قرار گیرد و عامل سرویس مخفی آمریکا سه گلوله کالیبر ۴۵ و یک دوربین در کوله پشتی او پیدا کرد. این مرد اهل کانزاس سلاحی نداشت و تهدید رئیس جمهوری را نیز رد کرد.

وی در مصاحبه‌ای با این عامل سرویس مخفی مدعی شد که می‌خواسته به کاخ سفید برود تا پیامی به بایدن بدهد و به او توصیه کند که مردم از تفرقه در کشور خسته شده‌اند و او را به خدا برگردانند (یا اینکه به جهنم برود).

این اتهامات در شهادتی بود که این عامل سرویس مخفی روز جمعه در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در مریلند ارائه کرد. تشکیل پرونده برای نشان دادن علت احتمالی برای صدور شکایت کیفری و قرار بازداشت مریمن صورت گرفت.

بر اساس شهادت نامه موجود، مریمن پس از تماس با پلیس در منطقه ایندیپندنس، کانزاس مورد توجه سرویس مخفی قرار گرفت و به آنها گفت که برای دیدن بایدن به واشنگتن می‌رود. ظاهرا او به یک مامور فدرال گفته است که خدا به او گفته که “سر مار را در مرکز کشور قطع کن.”

این شهادت نامه همچنین شامل چندین اسکرین شات از پست‌های مریمن در فیسبوک است که در آنها وی بایدن را به عنوان یک “ضد مسیح” و مامور ویژه‌ای که پرونده‌اش را در اختیار دارد “شیطان” می‌داند.

وی در یکی از پست‌هایش می‌نویسد: معتقدم که بایدن در حال حاضر یک ضد مسیح است و از ناحیه سر زخمی خواهد شد. من آن ضربه را به نام مسیح خواهم زد.

وی همچنین گفته بود که این کار را به طور معجزه آسایی “با گلوله و بدون اسلحه” انجام می‌دهد!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا