خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به خروج اعتراضی مولاوردی و شجاعی

واکنش‌های توییتری به ماجرای خروج اعتراضی زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی در برنامه‌ی جهان‌آرا شبکه‌ی افق را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

امیرحسین ثابتی: ‏قبل از شروع برنامه خانم مولاوری بنده را بدون هیچ دلیلی در توییتر بلاک کرد.
در ابتدای برنامه هم خانم شجاعی کارشناس قبلی جهان آرا را تهدید به شکایت کرد.
اواسط برنامه هم هر دو نفر برنامه را ترک کردند.
زنده باد مخالف من، زنده باد تحمل مخالف، زنده باد گفتگوی تمدن ها…

مصطفی تاجزاده: ‏ثابتی در گفتگو با خانم‌ها ‎#شجاعی و ‎#ملاوردی گفت اصلاح‌طلبان که خود را طرفدار گفتگو می‌خوانند، حاضر به ‎#مناظره با منتقدان خود در آن شبکه نیستند. من آماده مناظره درباره عملکرد اصلاحات و مخالفانش، با هر فردی که صداوسیما مصلحت بداند، هستم. چه روزی؟  ‎#دروغ_ممنوع

بهروز یاوری: ‏بعنوان تهیه کننده برنامه ‎#جهان‌_آرا قبل از شروع برنامه روال گفتگو را با خانمها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم وگفتم در فراخور بحث امکان گفتگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند. اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار  ترجیح دادن.

مجید تفرشی: ‏حدود سه سال قبل، پس از نمایش مستند غرض ورز «راه طی شده»، در حوزه هنری، شبکه افق با من چند دقیقه درباره آن مستند گفتگو کرد، ولی برخلاف قول قطعی، فقط چند ثانیه تعارفات اول من را پخش کرد و قریب ده دقیقه کل انتقادات من را محو و حذف کردند. پس از پخش سریال گاندو دو، در شبکه سه، آقای ثابتی در برنامه جهان آرا شبکه افق، یک گفتگوی سراسر یک طرفه، غرض، ناراستی و آکنده از پرونده سازی توام با نابخردی در ظاهر فریبنده دلواپسی برای نظام و ایران دوستی ترتیب داد که حتی در معیار شبکه افق و برنامه جهان آرا هم عجیب و نادر بود. ‏امشب شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی، از مسئولان امور زنان در دولت قبلی، در اعتراض به اتهام زنی در برنامه قبلی جهان‌آرا، تداومش در این برنامه و رفتار مغرضانه مجری، برنامه را ترک کرده ودر اعتراض به ثابتی گفتند: کارشناسان جوان اگر میخواهند آتش باختیار باشند، آداب نقد را هم بدانند. ‏در دهه فحر و چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه جهان آرا، طبق رویه قبلی و برخلاف بدیهیات رسانه ای حق پاسخ و فرصت برابر، در ظاهر خدمت و خیرخواهی و بی اعتنا به تجربه پیشینیان، روند جدایی مردم و حکومت را تشدید میکنند. هیچ رسانه ای بیطرف نیست. ولی حداقل حفظ ظاهر کنید.

سیدمحمود رضوی: ‏مدعیان اصلاحات، اعتدال، تدبیر و دانستن حق مردم، سالهای اخیر همه را در افکار عمومی باخته بودند یک پز گفتگو و زنده باد مخالف من، برایشان باقی مانده بود که دیدیم نه گفتگو کردند و نه تحمل شنیدن کلام مخالف نظر خود را داشتند و میدان را ترک کردند!
دیکتاتورهایی با پز روشنفکری و لب خندان

علی نصری: ‏صدا و سیما قرار بود «رسانه ملی» باشد و متعلق به همه مردم با همه اختلاف نظرها و دیدگاهها و سلیقه‌هایشان. این که یک جناح آن را مطلقا در انحصار خود بگیرد و بعد منت بگذارد و چند دقیقه‌ای هم به جناح مقابل «فرصت» گفت‌وگو بدهد به معنی رواداری آن نیست. ‏اگر‌ واقعاً به گفت‌وگوی آزاد اعتقاد دارید، یک شبکه یا لااقل یک برنامه تلویزیونی کامل در اختیار اصلاح‌طلبان و سایر جریانهای منتقد خود بگذارید.

امیرمحمد بانکیان: ‏یک ساعت ابتدایی برنامه امشب جهان آرا که خانم مولاوردی و شجاعی به اتهامات هفته قبل این برنامه پاسخ دادند در تلویبیون ‎#سانسور شده و تنها سی دقیقه پایانی با حضور تلفنی دو مهمان هفته گذشته هست!
این داستان: تحول صدا و سیما.

محمدجواد محمدزاده: ‏مگر دوران تریبون‌های یک‌طرفه به سر نیامده بود؟
پس این چه کاری بود خانم‌ها مولاوردی و شجاعی در واکنش به یک تماس تلفنی ساده کردند؟ ترک و فرار از صحنه آخه؟
اصلاحات همیشه وقتی در معرض پاسخگوییِ جدّی قرار می‌گیرد از صحنه فرار می‌کند؟

مصطفی فقیهی: ‏در عجبم که هنوز با تردید به فطرت ‎#شبکهافق می‌نگرند واقعا فکر می‌کنید ‎#صداوسیمایجلیلی با مجری‌گری خبرنگار همراه جلیلی، قرار است گفتگویی آزاد برگزار کند؟
یا برنامه لغو می‌کنند (ماجرای زنگنه)، یا درصورت برقراری برنامه، با توطئه‌ و گسترانیدن دام، قلع‌وقمع میهمان را دنبال می‌کنند

قاسم روانبخش: ‏مدعیان ‎#گفتگوی_تمدنها خانم ها ‎#شجاعی و ‎#مولاوردی در برنامه ‎#جهانآرا از گفتگوی تلفنی یک کارشناس امور زنان ‎#همجنس خودشان طفره رفتند و به جای پاسخگویی و ‎#گفتگو، برنامه را ترک کردند!!

امیرحسین مصلیٰ: ‏امیرحسین ثابتی توقع داشت شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی هم مثل اصلاحطلبان بدلی توی برنامه ‎#جهانآرا علیه ‎#میرحسین حرف بزنند و مجیزگویی قدرت را کنند! اما ترک ‎#صداوسیما وسط برنامه زنده یعنی ‎#اصلاحات واقعی! توی زمین از پیش تعیین شده نباید بازی کرد!

سیدپویان حسین‌پور: ‏شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی، معاونین امور زنان دولت‌های خاتمی و روحانی که به جهان‌آرای شبکه افق دعوت شده بودند، برنامه را ترک کردند!
تریبون هم که پیدا می‌کنند، توقع یک‌طرفه بودن مطلق را دارند و حاضر به شنیدن نقد که نه، حتی بازخوانی مواضع خود نیستند!

احسان بداغی: ‏شبکه افق و حامیانش وقتی تریبون یک طرفه را تقبیح می کنند همانقدر خنده دار است که اسرائیل آپارتاید را تقبیح کند. عزیزان! این چیزی را که تقبیح می کنید هویت شماست.

سالار احمدی: ‏حرکت خانم‌ها ‎#زهراشجاعی و ‎#مولاوردی بسیار هوشمندانه بود؛ وقتی در زمین بازی واردت کردند که پر از تله و دورویی و دروغ است؛ باید ازش خارج بشی
تنها راه مقابله با این […] همین هست.

آدم: ‏این حرکت مولاوردی و شجاعی تعریف جامعی بود از سطح انتقادپذیری و شعور اصلاح‌طلبا!
یا تریبون یه‌طرفه بهمون میدید یا قهریم!

شوکت: ‏‎#امیرحسین_ثابتی یک ذره وزانت مجریگری نداره!
توبعنوان مجری باید فضا رو از التهاب خارج کنی نه اینکه یاد عقده گشایی از بلاک کردن  ملاوردی بیفتی!!

محدث تک‌فلاح: ‏اگر حتی حرف فاطمه شجاعی در ‎#جهان_آرا ی هفته پیش اعتراض داشت، خانم معترض! چرا شما برنامه امشب را ترک کردید؟
مثل یک مرد بمان و دفاع کن! خالی کردن میدان کار ترسوهاست!
اگر حرف تو حق است، به حضور یا عدم حضور متهم چه کار داری؟
حرف حق را بگو! نترس!

ف. نسیم: ‏استفاده از رسانه یک”حق” است وحق گرفتنیست. خانم ‎#شجاعی و ‎#مولاوردی میدونستن دارن کجا میرن و رفتن تا از حق دفاع کنن؛ که سکوت مقابل ظلم و دروغ خودش ظلمه. بعد که دیدند عدالتی نیست و برنامه مهندسی شده، حرکت اعتراضی کردن. جوسازی سایبریها علیه این زنان شجاع هم مصرف داخلی داره.

مریم عاقلی: ‏ملاوردی و زهرا شجاعی امشب اومدن از عملکرد حوزه زنان توی دوره اصلاحات دفاع کنن بعد روی آنتن زنده دارن با مجری دعوا میکنن که ما اجازه نمیدیم منتقد بیاد روی خط :/ وسط برنامه هم بلند شدن رفتن 😐

کام: ‏فرصت هیچ تریبونی را نباید از دست داد. آدمهای زیادی هستند که چیزی جز همین نوع برنامه ها را نمی بینند و هر فرصتی برای روشنگری این نوع آدمها، که واقعا مستضعف فکری و قربانی دستگاه عظیم دروغ پراکنی هستند، غنیمت است.

علی احمدنیا: ‏‌خانم مولاوردی ‎و زهرا شجاعی به نشانه اعتراض به رفتار غیرحرفه ای برنامه جهان آرا که سعی در مهندسی بحث و گفتگو و تخریب داشتند برنامه را ترک کردند

فرهاد داریوش: ‏اونجا که زهرا شجاعی به ثابتی گفت بعنوان مادربزرگ از من بشنو پسرم…
یکی هم باید می زد پس کلش:)))

حسین یزدی: ‏من به این زنان چادر سیاه-روسری رنگی اصلاح‌طلب هم نقد ساختاری و هم محتوایی دارم.
خیلی هم توصیه کردم که دوره شما گذشته و نه این طرف هستید و نه آن طرف مگر تغییر کنید.
باز برای مطرح کردن خودشان به شبکه انقلابیون رفتند و آنجا هم به جای جنگیدن ترک زمین کردند که طبق مقررات ۳-۰ هست!😄

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مصطفی تاجزاده: ‏ثابتی در گفتگو با خانم‌ها ‎#شجاعی و ‎#ملاوردی گفت اصلاح‌طلبان که خود را طرفدار گفتگو می‌خوانند، حاضر به ‎#مناظره با منتقدان خود در آن شبکه نیستند. من آماده مناظره درباره عملکرد اصلاحات و مخالفانش، با هر فردی که صداوسیما مصلحت بداند، هستم. چه روزی؟ ‎#دروغ_ممنوع

    7
    11
  2. ترک کردن جلسه آن هم از طرف افرادی که مسیولیتی داشتن و باید پاسخگوی مردم باشند، کار بسیار نابخردانه ای بود. ضمن اینکه قرار نیست که روال برنامه رو این عزیزان مشخص کنند. متاسفانه این روالی است که در قشر اصلاحاتی ها و بعضا حتی در اصولگراها هم دیده می شود. من میام اما به این شرط و ان شرط و اگر نباشد نمی ایم. یعنی چی؟ وقتی مسیولیت می گیرید و به به و چه چه و کلی کیف و دک و پز می دهید باید فکر این قضیه را بکنید. تا کی باید مسیولین ما نسبت به عملکردهای شان پاسخگو نباشند؟؟؟؟؟؟ نسبت به تاثیرات کارها و تصمیمات شان؟ بس کنید دیگر. من خودم داشتم با جواب های میهمانان همراه می شدم و کم کم تحلیل می کردم، اما یکباره این رفتارشان …. خیلی بد بود. کاملا من هم در ذهنم 3-0 کردم.

    11
    4
  3. شما هم مثل سازندگان برنامه جهان آرا … هستید نوع نگارش متن معلوم میکنه عمله پایداری چی ها هستید چرا در برنامه قبلیش ارتباط تلفنی با این میهمانان برقرار نشد و برنامه شروع نشده کل آنتن را در اختیار کارشناس برنامه قبلی گذاشتن متاسفانه شما مصداق بارز کمثل الحمار هستید

    4
    4
  4. خط ونوع فکر جهان آرا مشخصه این که ما با منتقد حرف نمی زنیم اگر منتقد بیاد مهندسی بی معنی پس همه ی برنامه های شبکه های جهان مهندسیه این چه مسخره بازی بود اگر دوست ندارید نرید زمان آقای روحانی هم خانم ابتکار در یک برنامه دیگه تلویزیون همین رفتار رو انجام دادند منتها قبل از رفتن جلوی دوربین خانم شجاعی رسما میگه آزادی بیان محدوده از یک اصلاحطلب بعیده این حرف حدود شرعییییی آزادی بیان شمایید؟!!!!!وقتی حکومت کاری میکنه که اشتباه همین انقلابی ها زبانی حداقل موضع میگرند دوستان اصلاحات هم یک بار علیه خودشون موضع بگیرند بد نیست

    1
    3
  5. اصلاح طلبان اگر فکر می کنند بدهکار مردم هستند و با این گونه قهرمان سازی می خواهند گذشته خود را ترمیم کنند ، اصلاح طلبان همان رای همتی هستند که از کاغذ باطله شکست خورد و آقایان خاتمی بهزاد نبوی ظریف و حسن خمینی از بازنده به کاغذ باطله حمایت کردند ،پس ای بازندگان به ارای باطله من بعنوان یکی از مردم هیچ طلبی از شما ندارم هیچ ثمنی با شما ندارم از این دوران بیست و چند ساله که از شماها حمایت کردم از عقل خود شرم سارم ولی بزرگترین درس را در ایران به من دادید بی اعتمادی بزرگترین سرمایه در این کشور است و ۹۰ درصد جواب می دهد حالا بزار روانشناسا بگن مریض روانی بگن پارانوئید اونها هم آدم خودتون هستند. ولاغَیر

    5
    1
  6. همه انصافتان این بود هم عدالت را در تعداد رعایت نکردید هم چیدمان را.
    البته مهم نیست…
    اینجا مال شماست و اختیارش را دارید.
    فقط رطب خورده منع رطب نمی‌کند!
    شما در رسانه خودتان به شیوه خودتان عمل کردید و ثابتی هم در برنامه خودش به شیوه مرسوم عمل کرد….
    زیاد شلوغ نکنید
    یادمان نرفته حواله به جهنم های همفکرانشان را…

    1
    2
    1. این نظر آخر آقای صفری یعنی اینجا رسانه شماست و هر کار بخواهید میکنید مشکلی نیست فقط لطفا از آزادی صحبت نکنید جالب نیست که اصولگراها تا زمانی که خودشون مورد بازخواست قرار نمیگیرند به خاطر فساد یا انتصاب فوامیلشون طرفدار عدالت و فسادستیزیند ولی وقتی نوبت به خودشون میرسه عدالتخواهی مصداقی خلاف شرع اصلاحطلبها هم تا آزادی بیان به انتقاد از آنها میرسد خلاف شرع میشود با این طرز رفتار تعجبی نداره جمهوریت و اسلامیت نظام تضعیف بشه چون از کسی نمیشه انتقاد کرد اسلام هم که فقط به درد قایم شدن پشتش میخوره اگر می شد به اقایون گفت که شما اصولگرا معادل اسلام و انقلابی گری و شما اصلاحطلب معادل جمهوریت دموکراسی آزادی نیستید پیشرفت بزرگی بود دوستان در بهترین حالت فقط خوانشی از اسلام(محافظه کار)و خوانشی از آزادی(لیبرال)نمایندگی میکنند همین تا آن روز خجسته

  7. دومین باره که دارم پیام میدم منتشر کنید تا فرقی بین شما و فارس باشه
    در این کشور یا اصولگرا مسئولیت داره یا اصلاحطلب رسانه ملی باید هردو رو به چالش بکشه اصول رسانه ملی هم انقلاب اسلام و عدالت است وقتی می خوان اصولگراها رو به چالش بکشن یه عده ناراحت میشن و به رسانه ملی و رئیس رسانه ملی فحش میدند با اون همه ادعای مبارزه با فساد میگند مبارزه با فساد فقط جناح مقابل وقتی نوبت به اصلاحطلبها میشه با اون همه ادعای آزادی میگند آزادی باید محدود به نقد نکردن اصلاحطلبها باشه عجب می خواهید مردم از کشور برند بیرون شما اصلاحطلب و اصولگرا و اپوزیسیون برنداز ببینیم می خواهید چکار کنید؟؟
    حرفهای تاجزاده مسئله من نیست مسئله بخشی از مردم اگر اصولگراها خود انقلابی پندارند اصلاحطلبها هم خود همه مردم پندارند اصلاحاتی ها نماینده خودشون هستند البته محترمند نماینده همه مردم نیستند اجازه بدند سر جای خودشون وایستند بذارند بقیه مردم هم نماینده های خودشون رو داشته باشند اصلاحات معادل با مردم سالاری نیست.

  8. یک سوال دیگه
    آیا واقعا خانم مولاوردی دنبال عقیم سازی زنان کارتن خواب و معتاد بوده اگر درست باشه این رفتار خیلی غیر انسانیه اگر این زنان روزی بخواهند مادر بشند چی چطور حق انتخاب شون رو میگیرید اصلا این کار امید این که یک روز بتونند زندگی عادی داشته باشند رو ازشون میگیره نگاهتون به این زنها مثل نگاه به سگهای ولگرده
    جامعه ای که زن کارتن خواب تولید میکنه کثیفه حالا شما میخواهید نه با تغییر ساختار اقتصاد نه با باز پروری برگردونن اینها به زندگی صرفا با عقیم سازی زنها جامعه رو سالم نگه داری؟؟

    2
    1
  9. با وضعیت که نظر می دم ولی منتشر نمیشه کاملا آشنام در فارس همیشه از بیست تا نظر دوتاش رو منتشر میکنن ولی حداقل فارس بدون ادعای آزادی بیان و درخواست نام نام خانوادگی رایان نامه دو تا رو منتشر میکنه شما در اون حد هم نیستید باعث تاسف حداقل به خانم شجاعی بگید سی سال بعد از اصلاحات توی آنتن زنده برای آزادی بیان حد حدود نذارند آزادی بیان به اندازه کافی محدود است ازادی بیان فقط در چارچوب قانون اساسی ست کسی که توی موضع زنان به فقه اسلامی اعتقاد نداره برای چی در موضوع ازادی بیان برای نقد سیاست یک جناح موضوع فقه را پیش میکشد همین مانده که برای انتقادهای سیاسی هم مجبور باشیم فتوا بگیریم؟!!!!

  10. پرواضح است که این دو خانم جواب نداشتند و ترک کردند چون کم آوردند شما هرجور توجیه کنید به درد خودتان میخوره ولی بیننده کم آوردن این دو را به وضوح دیدند

  11. اتفاقا باید در برنامه‌ای مسئولان سابق از هر جناحی ، بیایند و از عملکردشان دفاع کنند و مورد قضاوت قرار بگیرند و امکان فرار هم نداشته باشند. همه مسئولان باید پاسخگو باشند تا هر ناشایستی جرات تصدی سمتی را نکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا