خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جلسات علنی مجلس لغو شد»

سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: جلسات علنی این هفته مجلس به دلیل شیوع سویه کرونا لغو شده است، درباره جلسات هفته آینده هنوز در هیئت‌رئیسه پارلمان تصمیم‌گیری نشده است و بر اساس شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به زمان بررسی لایحه بودجه سال 1401 در مجلس، گفت: با توجه به اینکه این لایحه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است طبق برنامه‌ریزی‌های که انجام شده اوایل اسفند کار بررسی گزارش کمیسیون در صحن علنی قوه مقننه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان بررسی قانونی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق نیز به اتمام رسیده بود، ادامه داد: این زمان با مصوبه هیئت رئیسه تمدید شده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه جلسات علنی این هفته مجلس به دلیل شیوع سویه کرونا لغو شده است، اظهار داشت: درباره جلسات هفته آینده هنوز در هیئت‌رئیسه پارلمان تصمیم‌گیری نشده است و بر اساس شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: در ستاد ملی کرونا درباره این موضوع باید تصمیم‌گیری شود که تا آخر هفته جاری در این زمینه جمع‌بندی خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا