خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به بازداشت مهرشاد سهیلی

واکنش‌های توییتری به خبر بازداشت مهرشاد سهیلی، از فعالان اصولگرای حامی ابراهیم رئیسی در «انتخابات» ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰، را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

عباس عبدی: ‏نکته اصلی در ماجرای مهرشاد سهیلی، وجود ظرفیت بزرگ فریب خوردن در مجموعه موجود است که این ظرفیت همچنان دست نخورده باقی مانده است، اگر در حال افزایش نباشد.

علی‌اکبر رائفی‌پور: ‏‎#مهرشاد_سهیلی در مقایسه با آقازاده ها و کیف کش هایی که دور آقایون رو گرفتن و‌ بدون کمترین صلاحیتی با نشستن بر پست های مسئولیت ، ثانیه ثانیه حضورشون خیانت به اسلام و انقلاب و کشور و بیت الماله پر ارزنی اهمیت نداره!
راستی دادستان این نوجوان رو اگر آقازاده بود دستگیر می کرد؟

داوود حشمتی: ‏در نشست کلاب‌هاوس به ‎#مهرشاد_سهیلی گفتم که معنای مقاله فرهیختگان علیه تو روشن است. همانها که پله شدند، دارند صندلی را می‌کشند. همانطور که مال ‎#رائفی‌پور را تکان دادن و نشست سرجاش.
این بچه تقصیری ندارد. او فقط به شما نشان داد جوان مومن انقلابی که دوست دارید چیست.
خودشکن نه آیینه

ف. قاف: ‏قاعدتا امثال مهرشاد سهیلی تو کشور خیلی زیاد هستن. رفتن راه اون خیلی هم سخت نیست. اما آیا با گرفتن اون، سیستم پرورش‌دهنده این افراد اصلاح میشه؟

علی قلهکی: ‏همکاری سربازان گمنام برای بازداشت “مهرشاد سهیلی” ؟!

خشایار: ‏مهرشاد سهیلی، مسیح علینژاد، محمود احمدینژاد یکنفرند.

حسین ملک میرزایی: ‏‎#مهرشاد_سهيلي جاي رشد طبيعي داشت ولي وقتي بصورت سمي و غيرعادي رشد ميكند يعني آب وخاك و دمايش مناسب نيست،به خودش و سيستم ضربه ميزند چون درجايگاه همتراز ظرفيتش قرار نگرفته
مهرشاد سهيلي ها مثل آدم برفي هستند،زود مي آيند و زود ميروند چه ‎#نفتي باشند چه غيرنفتي،عمرشان كوتاه است!
‎#هشدار

الهه: ‏مسخره می‌کنید. اما جدی برای من سواله. مهرشاد سهیلی کودکه! اگر مرتکب جرم هم شده، هنوز کودکه. الان که بازداشت شده، به کانون اصلاح و تربیت فرستادنش، چه کارش کردن؟! نکنه رفته قاطی بزهکاران بزرگسال؟!

عیّار: ‏کاش مهرشاد سهیلی های بزرگ‌تر رو بازداشت کنن، همون کسانی که مثل مهرشاد با پول هنگفت دادن به صدتا سایت و کانال خودشون رو یهو می‌کشن بالا و با جعل و بزرگنمایی برای خودشون مقام دست و پا می‌کنن

مهدی نیکخواه: ‏به نظرتان ‎#مهرشاد_سهیلی رو‌ میارن تلویزیون، جلوی دوربین اعتراف کنه که چجوری اینقدر در بیت و دفتر و دستک آقایان نفوذ کرده، یا دیگه خیلی ضایس؟

سیدرضا علمی حسینی: ‏‏دیدار ‎#مهرشاد_سهیلی با ریاست محترم بازداشتگاه!!!

اصلاح‌طلبکاران: ‏به مهرشاد سهیلی میگفتین بیا رییس اداره زندان ها میخواد تو کار جهادی کمک کنه خودش میومد زندان نیازی به معطل کردن سربازان گمنام امام زمان نبود.

کیانوش: ‏تا چند روز قبل یقه پاره میکردین که ای داد و بیداد چرا یکی تو این مملکت پیدا نمیشه جلوی ‎#مهرشاد_سهیلی رو بگیره
حالا که دستگیر شده دوباره یقه چاک چاک میکنید که وامصیبتا چرا بچه ۱۷ ساله رو دستگیر میکنید
چتونه؟؟
از این دنیا چی میخاین؟؟

مصطفی حلالی: ‏همه ما یه ‎#مهرشادیسم سهیلی در وجودمون هست که هنوز خودشو نشون نداده…!!!!!

حسن کچل: ‏‎#مهرشاد_سهیلی تا وقتی بود اونجور آبرومون رو برد، حالام که گرفتنش اینجور…
خدایا… ما رو عاقبت بخیر کن…

کوردوبا: ‏مهرشاد سهیلی رو افرادی مثل شما،روزنامه های جوگیر و رسانه های مجهول بزرگش کردن
واگرنه اونم یه فرمانده بسیجی معمولی بود.
حالا یه دهه هشتادی واسه ما شاخ شده😒

وحید: ‏الان ‎#مهرشاد_سهیلی بازداشت شده باید خوشحالی کنیم؟
مدعی العموم و دستگاه امنیتی تا الان کجا بود؟
اصلا برای چی یک بچه رو بازداشت کردین؟
این که عروسک بوده! عروسک گردون اش کیه؟

سیدستوده: ‏این بنده خدا چرا همه چیش با بزرگنماییه!!!؟
بیانیه‌هاش یجور!
دیدارهاش یجور!
فعالیت‌های سیاسیش یجور!
دستگیرشم یجور!
آخه سربازان گمنام امام زمان؟؟؟
‎#مهرشاد_سهیلی

علی شهرابی: ‏یه جوری این آقای مهرشاد سهیلی خرابی به بار آورده که به خاطر این احساس میکنم تا ۴۰ سالگی نباید کاری کرد!
چه خبره برادر در لباس دین چه میکردی؟
ایشون به نظرم به شدت هم عاقل بوده چون به مغز جن نمیرسه این چیزایی که میشنویم!

محمدهاشم نعمت الهی: ‏من از این می‌ترسم که مهرشاد سهیلی فردا توی کانون اصلاح و تربیت، کلاه سر مسؤولان بگذاره و به عناوین مختلف ازشون پول بگیره و به جیب بزنه.
فردا مدیران کانون اصلاح و تربیت شاکی نشن، صلوات بفرستید!

حنانه: ‏اصلا این ‎#مهرشاد_سهیلی کی بود؟ازکجا پیدا شد؟هدف چی بود؟چه کسانی ساپورتش کردند؟چرا یهو بازداشت شد؟

علیش: ‏تفاوت ‎#مهرشاد_سهیلی و اکثر مسئولین کشور اینه که این  بچه بی تجربه بود و عجله کرد. وقبل از تشکیل باند لو رفت.

سعید مروارید: ‏به نظرم ‎#مهرشاد_سهیلی قصد مهاجرت داره و بزای پناهندگی پرونده می خواد و گرنه چرا سربازان گمنام امام زمان باید برن یک بچه ۱۷ ساله رو بازداشت کنند.

رضا نیکخواه: ‏داستان ‎#مهرشاد_سهیلی
اصلا عجیب نیست
تو نسل خودم کلی بیسواد ، چاپلوس و جانماز آبکش که دو رکعت نماز بدون ریا به کمرشون نزدن دیدم که به جایگاه رسیدنو…
البته از اوناییکه اینارو به پست میرسونن نمیشه ایراد گرفت
چون اونام مثل همینان
مملکت دست چاپلوسای بیسواد بی اصالته(:

زَهرا: ‏خدایش بیاید و منطقی باشید ! اگه چند تا بزرگتر پشت مهرشاد سهیلی نبودن  چطور این بچه جرعت میکرد همچین حرکتی بزنه ؟ این بازیگر بود کارگردان رو پیدا کنید !

A363-313: ‏هم از زندانی شدن مهرشاد سهیلی خوشحالم هم ناراحت  ناراحتیم بخاطر اینه فقط زورشون به مهرشاد رسید و بقیه مجرمین مثل اقا زاده های مقامات سابق و فعلی ازادانه کیف میکنن و به ریش ملت میخندن دقیقا شد مثل سلطان سکه که اعدام شد ولی سلطان بر باد دادن ۶۰ تن طلا داره به ریش ملت میخنده

کیومرث کاتوزی: ‏صحنه گردانان  ‎#مهرشاد_سهیلی
اگر قدری سرعت خود را کم میکردند و در چند سال آینده یک مدرک فوق لیسانس و دکترا برای او خریداری میکردند به راحتی او را تا سطح عالی مجلس و وزارت و حتی رییس جمهوری پیش می‌بردند اشکال کار آنها این بود که از روشی تکراری استفاده کردند

علی خدابخشی: ‏برنامه جدید مهرشاد سهیلی در زندان:
ردیف کردن دیدار با مهدی هاشمی: ۵میلیون
ردیف کردن دیدار با مجرمان اقتصادی:۳میلیون
ردیف کردن دیدار با قاتلین:۲میلیون

سمیه عبداللهی: ‏مهرشاد سهیلی نابود شد!
فقط همین!
این بود تلاش برای آینده سازی نوجوانان!؟
تو شونزده هفده سالگی پسرها در بیقرار ترین حالت خودشونند و این بی قراری با ناجوانمردی جهت گرفت( منحرف شد) و جوانک به فنا رفت!
دست شما درد نکنه با این شارلاتان پروری و خود درگیری.

طاهرزاده: ‏حالا که خبر بازداشت ‎#مهرشادسهیلی پیچیده باید بگم: ‎#سیستمگداپرور، به این گونه افراد بها میدهد و سریع چهره می شوند! «پس آخرین نفر نیست!»
وَ
تولیدکننده اش باید زیر بارِ نابخردی سیاسی ،تلاطم اقتصادی و ‎#سود_بانکی ورشکسته و درآخر: تنها نگرانی مقامات، بابت گرفتن سهمیه نهارشان باشد!😕

سجاد: ‏نه تنها ایران بلکه جهان هم در هاله ای از بی خردی و نفهمی فرو رفته. وقتی کسی مثل ‎#مسیحعلینژاد نامزد دریافت جایزه نوبل میشه.علینژاد همون ‎#مهرشادسهیلی  هست توی لباس اپوزسیون و هدف اصلی خودش و اطرافیانش مکیدن خون ملت از طریق دیگه

سعید: ‏‎#مهرشاد_سهیلی بعد از آزادی ، زندان بودن خودشو رزومه میکنه و میشه استاد انگیزشی و چگونه پولدار شویم و استاد اقتصاد

مسلم: ‏‎#مهرشاد_سهیلی ۱۷ ساله فقط یه نمونه بود از هزاران نفر توی این کشور که با بستن یقه و گذاشتن ریش و پایین دادن مو سر (شما بخون ریاکاری) تو مقام و جایگاهی قرار می گیرند که به هیچ وجه شایستگی اون رو ندارند و در نهایت نتیجه اون چیزی میشه که میبینیم و دیدیم.

لیلا: ‏از بهترین اتفاقات این چند روز میتونم به دستگیری مهرشاد سهیلی اشاره کنم.
حقیقتا کیف کردم.

امین بخشی: ‏مهرشاد سهیلی در تماس با حسن روحانی:
حسن! چطو بتو گیر ندادن؟

مصطفی فرزانه: ‏‎#مهرشادسهیلی می‌خواسته رو پای خودش وایسه وگرنه می تونست از ‎#دانشگاهامام_صادق شروع کنه 😏

فاطمه فردوس: ‏والا ما همسن این بودیم دنبال عکس یادگاری با عموپورنگ و خاله شادونه بودیم !
شما بجای دستگیری ‎#مهرشاد_سهیلی، برو اونی که کت شلوار تنش کرده و برده پیش کاندید ریاست جمهوری عکس یادگاری بگیره و براش رزومه سازی کنه رو پیدا کن !

احمدرضا: ‏‎#مهرشاد_سهیلی با قالتاق بازی تونست با ده ها  شخصیت دیدار کنه و عکس بگیره و برای خودش تبلیغ کنه ولی رسانه ضد انقلاب آمریکایی برای شیطنت از بین این ده ها عکس، عکس سهیلی با علامه مصباح رو در خبر بازداشتش منتشر میکنه چون خطرناک ترین عنصر انقلابی برای ضدانقلاب ‎#مصباح بوده و هست!

امین: ‏آقای ‎#مهرشادسهیلی  که ما او را به عنوان فرمانده جوان جویای نام در رسانه ها می شناسیم امروز بازداشت شده ، معلوم هم نیست به چه علت! اما خیلی جالبه که ایشون در ۱۵ سالگی زندگی نامه خودش رو نوشته با عنوان ‎#ستارهایازغرب و از این کتاب جالب تر حضور ‎#مصباح_یزدی در مراسم رونمایی در قم.

سعید مالکی: ‏بازداشتش کردند تا گند دیگر نمونه ها بالا نیاید. البته نمونه های فراوانی وجود دارند که تنها فرقشان با ‎#مهرشاد_سهیلی نرسیدن زمان رسوایی شان است.

رَجَب‌لو: ‏مشکل ‎#مهرشاد_سهیلی این بود که آقازاده نبود وگرنه روندی که طی کرد رو خیلی از آقازاده‌ها طی میکنن و بدون تخصص و سابقه به پست‌های رده بالا میرسن!

مسعود سعیدی: ‏اگه یهویی ‎#مهرشادسهیلی بشی لو میری ک می‌گیرنت اگر حوصله کنی و یکمی زرنگ باشی و  طی ۵ سال مهرشاد بشی میشی ‎#عستاد و ‎#تئوریسین پس مهرشاد بودن یا نبودن مسئله این نیست … زمانش مهمه زمان

آبرنگ: ‏الان مهرشاد سهيلي ميبرن كانون اصلاح و تربيت؟
نره بدتر شه بياد بيرون مافيا درست كنه

شاهین جعفرپور: ‏‎مهم وجود روالها و فرآیندهای ‎#مهرشاد_سهیلی پرور هست که تمامی ندارد !
تا زمانی که دغدغه فرم بر محتوا غالبه، اولیش نیست؛ آخریش هم نخواهد بود.

مصیب: ‏مهرشاد سهیلی با همکاری سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد؟ داداش این موسیان ۲۰ هزار نفر جمعیت داره از هرکی میپرسیدی با انگشت نشونت میداد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مهرشاد چند بار فیلم مارمولک را دیده و تقلید شده تا توانسته بهتر از هنرپیشه فیلم مارمولک نقش آفرینی کند؟ بنظر من شغل بعدی ایشان هنرپیشگی و به احتمال زیاد کارگردانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا