خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توهین کیهان به مدرسین حوزه علمیه قم

روزنامه‌ی تندروی اصولگرای کیهان در ستون «گفت و شنود» با عنوان «پَت و مَت!» به دو مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم توهین کرد.

این دو مجمع روحانی، در بیانیه‌ای به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرده و گفته بودند که کوتاهی‌ها باعث شده بخش‌هایی از مردم نسبت به اصل انقلاب دچار تردید شده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، متن نوشته‌ی کیهان در ستون گفت و شنود که گفته می‌شود این ستون توسط خود حسین شریعتمداری، مدیر مسئول این روزنامه نوشته می‌شود، در پی می‌آید:

«گفت: دو حزب چند نفره مجمع روحانیون‌مبارز و مجمع مدرسین با صدور بیانیه‌ای به مشکلات اقتصادی موجود اعتراض کرده‌اند!
گفتم:‌ این مشکلات را که دولت خودشان ایجاد کرده است. مگر گرانی‌های افسار‌گسیخته، کاهش ارزش پول ملی، هفت برابر شدن بهای مسکن، تعطیلی کارخانجات، فاجعه برجام، افزایش تحریم‌ها به‌جای لغو آن، ضربه شدید به تاسیسات هسته‌ای، تورم۵۰ درصدی و… کار خودشان نبوده است؟!
گفت: در بیانیه ادعا کرده‌اند که «بسیاری از مردم نسبت به اصل انقلاب دچار ‌تردید شده‌اند».
گفتم: درباره حضور چند ده میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی چه می‌گویند؟! مگر شهید سلیمانی نماد انقلاب اسلامی نبود؟!
گفت: کاش این دو گروه مدعی اصلاحات توضیح می‌دادند که کدام قسمت از بیانیه آنها با ادعاهای آمریکا و اسرائيل علیه اسلام و انقلاب تفاوت دارد؟!
گفتم: شخصی دراز کشیده و استراحت می‌کرد. دو شیاد که خودشان را پزشک جا زده بودند از راه رسیدند و گفتند او مریض است و باید معاینه‌اش کنیم و از دو طرف دستشان را زیر پتو بردند که نبض او را بگیرند و بعد از چند دقیقه با نگرانی گفتند؛ حالش خیلی وخیم است! شخصی که دراز کشیده بود گفت؛ آقایان «پَت و مَت» زیر پتو نبض خودتان را گرفته‌اید!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دولت قبلی که گند زد. دولت فعلی هم همینطور
    قیمت سیب زمینی در دولت رئیسی چند برابر شده ؟ قیمت تخم مرغ چطور؟ قیمت مرغ چطور؟ قیمت برق چطور ؟ قیمت برنج چطور ؟
    شریعتمداری با حقوق کلان حق دارد حرف ما مردم گرسنه را نفهمد

  2. هم مجمع دو گانه ی اصلاح طلب فوق الذکر و هم حسین شریعتمداری کیهان، هیچگدام در ادعای خود مبنی بر دفاع از مردم و انقلاب و نظام، صادق نبوده و نیستند. در ضمن حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار دلاور مرد عرصه های خونبار جهاد و ایثار شهادت (شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و رشید) هیچ ربطی به طرفداری یا عدم طرفداری مردم از انقلاب و نظام ندارد. مگر اردشیر زاهدی که از عناصر مهم رژیم منحوس پهلوی بودند و به ستایش و تمجید از سردار عزیز دلها (شهیدحاج قاسم سلیمانی) پرداختند در راستای پایبندی به نظام و انقلاب این کار را کردند؟. شرافتمندی و غیرت دینی و ملی و صداقت ستودنی شهید والامقام سلیمانی، باعث شد که مردم در پای جنازۀ مقدس آن یار فداکار حسین بن علی علیهما السّلام، حماسه و محشر بپا نمایند نه بخاطر مقاله نویسی آقای شریعتمداری و یا یاوه سرایی اعضای وابسته ی به مجمع امور روحانیون و محققین و مدرسین که در عدم صداقت هیچیک از این آقایان در حمایت و پشتیبانی از ملت و انقلاب و نظام اسلامی، کمترین تردیدی وجود ندارد.

    5
    1
    1. شیوه مغلطه کردنتان خیلی جالب و البته فریبندس! اما حقیقتی رو که نمی توان پنهان و انکار کرد این است که سردار قلوب شهید سلیمانی تمام افتخارش این بود که سرباز این انقلاب و این نظام بود و الا حضورش در سوریه و عراق و مبارزه او با عوامل نیابتی امریکا و اسرائیل و شهادتش در کشوری غیر از وطن خودش هیچ معنا نداشت و مردم با علم به این مرام و مسلک شهید سلیمانی و البته صداقت و اخلاص و پاکدستی او همواره عاشقش بوده و هستند.

  3. شیوه مغلطه کردنتان خیلی جالب و البته فریبندس! اما حقیقتی رو که نمی توان پنهان و انکار کرد این است که سردار قلوب شهید سلیمانی تمام افتخارش این بود که سرباز این انقلاب و این نظام بود و الا حضورش در سوریه و عراق و مبارزه او با عوامل نیابتی امریکا و اسرائیل و شهادتش در کشوری غیر از وطن خودش هیچ معنا نداشت و مردم با علم به این مرام و مسلک شهید سلیمانی و البته صداقت و اخلاص و پاکدستی او همواره عاشقش بوده و هستند.

  4. من متاسفم برای این قلم به دستی که هنرش ایجاد تفرقه و کینه است و بزرگتری هم نداره که جلوشو بگیره قلمش رو خورد کنه دهنش رو بدوزه
    این شخص خیال می کنه کسی هست؟ به خدا هیچ هیچه!
    یکی نیست به این آقا بگه خب اگر قرار بود دولت رییسی از همین الان هر چی تقصیره گردن روحانی و دولتش بندازه پس واسه چی اومد تو صحنه انتخابات! در ضمن شکست دور دوم دولت روحانی رو خودش باعثش نشد و اگر صادقانه تحلیل بشه به طور حتم باید گفت هیچ تقصیری به عهده روحانی نبوده و این رو تاریخ اثبات خواهد کرد نه دیر بلکه خیلی زود. امثال حسین شریعتمداری ها در قیامت چه جوابی برای خدا داره؟ هیچ جوابی نداره و روز محشر از دیدنی ترن قیافه ها قیافه این یاروئه

  5. آقای مدیر مسئول ،اگر وقت کردی نظرات و دیدگاه های مردم را در رابطه با موضوع مورد بحث ،به گوینده موضوع ارسال نمایید تا شناخت انها از بعضی واقعیت ها بیشتر شود.واقعیت ها را اگردرمیان مردم باشید بهتر می توانید تجزیه و تحلیل نمایید نه در داخل یک دفتر کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا