خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد نماینده مجلس از عملکرد ستاد کرونا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا باید هرچه زودتر در خصوص نحوه فعالیت مراکز به ویژه فعالیت مراکز آموزشی تصمیم گیری کند و نباید مانند دفعات قبل در این موضوع تعلل شود و پس از شیوع گسترده بیماری در خصوص محدودیت های کرونایی تصمیم گیری شود.

اقبال شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج ششم کرونا در کشور با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: همان طوری که وزارت بهداشت اعلام کرده و آمار مبتلایان روزانه نشان می دهد، کشور وارد موج ششم کرونا شده و قدرت سرایت این سویه از انواع قبلی بیشتر است. رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق سه دز واکسن از مهم ترین مسائلی است که مردم باید برای پیشگیری از بیماری به آن توجه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه دستورات بهداشتی باید به طور کامل رعایت شود،‌ اظهار کرد: فراگیری موج ششم از امواج قبلی بیشتر خواهد بود اما امیدواریم تعداد فوتی های آن کمتر باشد چراکه این سویه می تواند به سرعت انتقال پیدا کرده و خانواده ها را درگیر این بیماری کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید هرچه زودتر در خصوص نحوه فعالیت مراکز به ویژه فعالیت مراکز آموزشی تصمیم گیری کند و نباید مانند دفعات قبل در این موضوع تعلل شود و پس از شیوع گسترده بیماری در خصوص محدودیت های کرونایی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا