خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار یک مقام سپاه به اراذل و اوباش

فرمانده سپاه استان فارس با اشاره به شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی به دست اراذل و اوباش گفت: سپاه کنار نیروی انتظامی قاطعانه با اشرار و کسانی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را داشته باشند برخورد خواهند کرد. یاد و خاطره و حماسه‌آفرینی شهدای نیروی انتظامی هرگز فراموش نخواهد شد، به اشرار هشدار می‌دهیم اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح استان فارس موجود است و گواه آن نیز دستگیری سریع ضارب شهید رنجبر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار یدالله بوعلی در دیدار فرمانده انتظامی فارس با ابراز تسلیت شهادت مظلومانه شهید رنجبر به نیروی انتظامی، خانواده بزرگوار شهید و مردم غیور فارس اظهار داشت: شهید رنجبر که مظلومانه جانش را در راه مقابله با اشرار فدا کرد نمونه‌ای از فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح است که همواره آماده ایثار جان خود برای دفاع از امنیت جامعه هستند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح با تفکر انقلابی و ایثار در خط مقدم دفاع از امنیت مردم و کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

سردار بوعلی با تصریح به اینکه امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، گفت: سپاه فارس کنار نیروی انتظامی قاطعانه با اشرار و کسانی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یاد و خاطره و حماسه‌آفرینی شهدای نیروی انتظامی هرگز فراموش نخواهد شد، خاطرنشان کرد: به اشرار هشدار می‌دهیم اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح استان فارس موجود است و گواه آن نیز دستگیری سریع ضارب شهید رنجبر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر دهه میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای آن است.

فرمانده سپاه فجر با یادآوری اینکه تفکر انقلاب اسلامی امروز مورد توجه و علاقه ملت‌های مظلوم منطقه و جهان است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحول عظیمی در داخل و خارج به‌وجود آورد و شکست‌های پی‌درپی استکبار جهانی در منطقه و جهان ناشی از تفکر انقلاب اسلامی و مقاومت است.

سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی برادر و همدل، هستند، گفت: رابطه سپاه فارس و نیروی انتظامی در بالاترین سطح صمیمیت و همکاری قرار دارد و این دو نیروی انقلابی برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مقام محترم با سلام
    اراذل و اوباش (از دیدگاه شما ) حقیقتا زائیده ی فقر است ، فقر را از کشور بزدائید خواهید دید یک نفر اوباش یافت نخواهد شد .

    حتی معاندین نیز توبه خواهند کرد .

    متاسفانه بیش از دو دهه است که مسلمانان اسلام را از در جنگش وارد شده اند نه رحم و مروت و اخلاقش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا