خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره خبر برکناری عزیزی خادم

مهرداد سراجی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره درخواست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما به استناد ماده قانونی و با امضای بیش از یک سوم اعضای هیئت رئیسه تقاضای تشکیل جلسه را دادیم تا نسبت به عزل رئیس فدراسیون فوتبال اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در واکنش به اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال که گفته بود عزل عزیزی خادم دستور کار هیئت رئیسه نیست، تصریح کرد: ایشان حتما نامه را مطالعه نکرده است. این نامه، دستور قانونی دارد و باید به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کنند. عزل رئیس فدراسیون مورد نظر اعضای هیئت رئیسه است و فکر می‌کنم در جلسه‌ای که قرار است تشکیل شود با بیش از 6 امضا به اجماع برسیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در خصوص علت درخواست هیئت رئیسه برای عزل رئیس فدراسیون گفت: در مورد صورت‌های مالی اظهارنظری نشد. اظهارنامه‌های مالیاتی در زمان مقرر ارائه نشده است و شفافیت مالی در فدراسیون حاکم نبود. سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال، امید و … قرارداد ندارند. علت این است که تصمیمات شخصی گرفته می‌شود. در رابطه با سیستم ویدیویی VAR مشخص نشد شرکت مجهول الهویه چطور وارد کشور شد. مهم‌ترین اتفاق اما، حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود. افرادی در فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می‌کنند و بیانیه می‌دهند که فاقد جایگاه قانونی هستند.

سراجی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است با عزل رئیس فدراسیون فوتبال، فیفا واکنش نشان بدهد، گفت: این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که بر اساس چارچوب اساسنامه اقدام شده و فیفا این اساسنامه را تأیید کرده است و چیز عجیبی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا