خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ به رئیس دانشگاه امام صادق درباره «نمک به حرام» نامیدن مردم ایران

نامه‌ی علی‌اکبر جوانفکر، مشاور محمود احمدی‌نژاد خطاب به حجت‌الاسلام سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق را به نقل از کانال تلگرامی آقای جوانفکر می‌خوانید:

‍ بسمه تعالی
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سعدی
رییس محترم دانشگاه امام صادق(ع)

احتراما به اطلاع می رساند فردی که از وی با عنوان آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) نام برده شده است، اخیرا به اظهاراتی علیه مردم شریف ایران پرداخته و آنان را «نمک به حرام» توصیف کرده است.

امام (رض) همواره از مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان و مالکان اصلی کشور یاد کرده اند. روشن است که فردی با مشخصات فوق، به سبب بی حرمتی آشکار به مردم، فاقد هرگونه صلاحیتی برای تدریس در یک مرکز علمی است.

همانطور که می دانید دانشگاه امام صادق(ع) مستمرا از بودجه عمومی کشور یعنی از بیت المال مردمی که وی به آنها اهانت روا داشته، بهره مند بوده و در بودجه سال آینده نیز مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به این دانشگاه اختصاص یافته است.

از آنجا که در اصل هشتم قانون اساسي «امر به معروف و نهي از منكر» به عنوان وظيفه و تكليفي همگاني مورد تاکید قرار گرفته است از جنابعالی و آقای آملی لاریجانی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه امام صادق(ع) انتظار می رود بلافاصله نسبت به اخراج فرد مزبور از آن دانشگاه، اقدام لازم را معمول دارید و اجازه ندهید افرادی از این دست، به نام دفاع از مقام معظم رهبری، به ساحت ملت شریف ایران جسارت روا دارند.

اقدام عاجل جناب عالی در این خصوص و اعلام عمومی آن، بدیهی ترین کار در احترام به مردم و جلوگیری از تکرار چنین اظهارات موهنی خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ایرادی نیست..گوینده ان عبارت..قیاس به نفس کرده…چون وجود بی وجودش مصداق گفته ….است…

    8
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا