خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رونق آپارتمان‌های «کلنگی» برای سکونت

مدتی است که به علت فاصله گرفتن قیمت آپارتمان های چند سال ساخت بدون آسانسور و پارکینگ با نوساز رونق خرید و فروش این آپارتمان ها – کلنگی ها – افزایش یافته است.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهم عرضه واحدهای مسکونی قدیمی‌‌ساز به بازار معاملات مسکن شهر تهران افزایش یافت. تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» درباره تازه‌‌ترین شرایط عرضه فایل فروش مسکن به بازار املاک پایتخت نشان می‌دهد در روزهای اخیر سهم عرضه واحدهای مسکونی با عمربنای بالاتر از ۱۵ سال به بازار فروش افزایش یافته است.

هم‌‌اکنون بخش قابل توجهی از فایل‌‌هایی که برای فروش به بازار مسکن شهر تهران عرضه شده‌‌اند، آپارتمان‌‌هایی هستند که عمربنای آنها بالاتر از ۱۵ سال است. آنچه منجر به افزایش سهم عرضه این واحدها به بازار ملک شده است به ورود تقاضای تبدیل به احسن به بازار مسکن با هدف تبدیل واحد خود به واحد بهتر (عمدتا کم‌‌سن و سال‌‌تر)، برمی‌‌گردد. در عین حال وجود برخی خوش‌‌بینی‌‌ها با انتشار اخبار امیدوارکننده از روند مذاکرات برجام، عرضه واحدهای مسکونی به بازار را افزایش داده است که در این میان سهم آپارتمان‌‌های با عمربنای بالاتر افزایش بیشتری داشته است. در جدول نبض بازار زیر تازه‌‌ترین فایل‌‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن شهر تهران عرضه شدند آمده است که بخش زیادی از این واحدها عمربنای بیش از ۱۵ سال دارند.

12

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا