خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناهماهنگی‌های در اعزام اتباع به اربعین

مدیرکل اتباع استان کرمان با اشاره به طولانی شدن فرایند و تاخیر در هماهنگی های کشوری نسبت به اعزام اتباع گفت: تا سه روز پیش اصلا” امیدی به اعزام اتباع نداشتیم.

به گزارش شبستان از کرمان، شمس الدینی، مدیرکل اتباع استان با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ نفر از اتباع برای اربعین نام نویسی کردند که تاکنون ۵۸۰ دفترچه اقامت صادر و ۲۵۰ دفترچه باقی مانده که امروز به دست مان می رسد.

وی افزود: اعزام ها از پنجشنبه سوم آبان آغاز شده و امسال مشکل در تاخیر صدور ویزا داشتیم که باعث شد خود اتباع مراجعه های مختلفی به رسانه ها و جاهای دیگر داشتند و روند کار اتباع بسیار با تاخیر بود.

شمس الدینی افزود: امسال ۳۶ درصد تقریبا” کاهش ثبت نام داشتیم که دلیل آن بحث اقتصادی اتباع و طولانی شدن فرایند و تاخیر در هماهنگی های کشوری است زیرا تا سه روز پیش اصلا” امیدی به اعزام اتباع نداشتیم.

سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان هم گزارش داد: تبلیغات شهری با هزار متر بنر و سیاهپوش کردن و در اختیار گذاشتن بیلبوردها برای دستگاه ها و موکب ها انجام شده و چند دستگاه ماشین سنگین، مینی بوس، ون و…در اختیار موکب ها قرار گرفته و تامین اتوبوس گردان نانوا‌ را نیر انجام دادیم و ۲۴ کارگر و مدیر همراه امکانات برای خدمت رسانی به زایرین اعزام کردیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا