خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس بسیج: ماهانه هزار میلیارد تومان کمک معیشتی توزیع می‌شود

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توزیع می‌شود، گفت: در کنار این کمک‌ها آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند، تامین پوشاک و سایر نیازمندی‌ها هم انجام می‌شود.

به گزارش فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین آسیب‌دیدگان از کرونا با تقدیر از همه کسانی که در دوران شیوع کرونا اقدام به کمک به همنوعان خود کردند، اظهار کرد: در کنار تدابیر پیش‌بینی شده برای این امر سپاه و بسیج هم به میدان آمده و به یاری مردم ایران شتافتند.

وی بسیج را به عنوان نیروی در خدمت مردم ایران دانست و افزود: در این راستا طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر روی قطع زنجیره ویروس کرونا عملیاتی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عملیاتی شدن سنت علوی و بزرگ اسلامی با عنوان مواسات و همدلی با همراهی نیروهای بسیج اشاره و تصریح کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۹ که مقام معظم رهبری اقدام به تبیین و مطالبه اجرای این طرح کردند، بسیج به میدان آمده و با سازماندهی ظرفیت‌های مردمی این طرح را عملیاتی و در حال حاضر هم بنا به حکم ضرورت اجرای آن ادامه دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ماهانه یک هزار میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توزیع می‌شود، ادامه داد: در کنار این کمک‌ها آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند، تامین پوشاک و سایر نیازمندی‌ها هم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز بنا به اقداماتی که انجام داده جزو سپاه‌های استانی موفق در اجرای طرح کمک‌های مومنانه محسوب می‌شود، افزود: خدا را برای حضور در بین فعالان این حوزه در استان زنجان شاکر هستم.

توزیع ۱۴۰ هزار بسته معیشتی در زنجان

همچنین در این آیین محسن سهندی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان، با بیان اینکه این شهرستان بزرگترین شهرستان استان است، گفت: ۵۵ درصد از جمعیت استان در شهرستان زنجان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه بسیج از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است، افزود: امروز دوازدهمین مرحله توزیع متمرکز شهرستانی بسته‌های معیشتی در قالب طرح حاج‌قاسم‌سلیمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان از تشکیل ۵۰ تیم مراقبتی، ۳۶۰ تیم نظارتی و ۸۰۰ تیم حمایتی در راستای کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا از آغاز شیوع این ویروس در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در کنار این اقدامات بسیج اقدام به حمایت‌های خدماتی از درگیر شدگان با ویروس کرونا در نقاهتگاه‌های فعال همچون هتل سپهر و مجموعه مادران و کودکان کرده است که در برخی مواقع تعداد حاضران در این نقاهتگاه بیشتر از تعداد بستری‌های بیمارستانی بوده است.

سهندی با بیان اینکه از آغاز فعالیت تیم‌های حمایتی ۱۴۰ هزار بسته حمایتی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: در این مدت ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم هم در نقاط محروم شهر توزیع شده است که با توجه به ایجاد مشکل در ارتزاق مردم در این ایام خدمت قابل توجهی محسوب می‌شود.

وی همچنین از کشف ۵۵ انبار بزرگ و کوچک احتکار اقلام ضروری مردم در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا