خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد؛ رئیس جمهور سابق یا اپوزیسیون با اطلاعات مهم؟

. احمدی نژاد از خدا می خواهد که به حصر برود چون اسطوره می‌شود !

تازه نیوز نوشت:فکر می‌کنید وزارت اطلاعات این‌قدر بی در و پیکر است که یک رئیس جمهور به آنجا برود؟ اصلاً این‌طوری نیست. چنته آقای احمدی‌نژاد خالی است. در انتخابات گذشته که رد صلاحیت شد و تهدید کرد که من نمی‌آیم و رأی نمی‌دهم بیشتر از این چه تهدیدی می‌خواست داشته باشد. ایشان دستش خالی است من با ایشان کار کردم. اصلاً این تصور را نداشته باشید. نظام هم در برخورد با افراد ملاحظاتی دارد.
مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی نژاد از خدا می خواهد که به حصر برود زیرا اگر به حصر برود، تا یک اسطوره شود. او دقیق‌ترین نقطه‌ای که باید تهدیداتش را عملی می‌کرد زمان ردصلاحیت بود. هر چه داشت رو کرد! احمدی‌نژاد دیگر چیزی ندارد. نظام هم در برخورد با افراد ملاحظاتی دارد.

احمدی نژاد نمی‌تواند خودش را نمی‌تواند در فضای رسمی بازتولید کند

عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در گفتگو با منیبان در پاسخ به این سوال که آیا شما از محور جلسات‌ ایشان مطلع هستید، گفت: محتوای جلسات منتشر می‌شود. مسئله آقای احمدی‌نژاد این است که ایشان خودش را نمی‌تواند در فضای رسمی بازتولید کند چون ایشان اصولاً سیاست‌ورزی نمی‌داند، بنابراین تلاش می‌کند با همین غوغاسالاری‌های رسانه‌ای و ادعاهای عجیب و غریب خودش را در فضای رسانه‌ای زنده نگه دارد اما دیگر سن و سالش هم گذشته است. الان آقای احمدی‌نژاد ۶۵ سال را تمام کرده و برای دوره‌های بعدی ریاست جمهوری، بالاخره یک آدم ۷۰ و خرده‌ای ساله است. آقای احمدی نژاد یک توهماتی از سیاست و منابع قدرت جمهوری اسلامی دارد که متأسفانه چنین افول و سقوط کرد.

احمدی نژاد ، اطلاعاتی برای تهدید و افشاگری دارد؟

داوری در پاسخ به سوال دیگری در این باره که آقای احمدی نژاد عنوان می کند که به یکسری اطلاعات دسترسی دارد، بیان کرد: اینها حرف‌های زرد است. ایشان عادت دارد و متلک می اندازد. ایشان دقیق‌ترین نقطه‌ای که باید تهدیداتش را عملی می‌کرد زمان ردصلاحیت بود. هر چه داشت رو کرد! احمدی‌نژاد دیگر چیزی ندارد، این‌طور نیست. نظام هم در برخورد با افراد ملاحظاتی دارد. به‌هرحال آقای احمدی‌نژاد هشت سال رئیس جمهور بوده، مورد حمایت بخش‌های مهمی از نظام بوده، سال‌ها استاندار و شهردار بوده بالاخره نظام یک مراعاتی نسبت به ایشان دارد.

اگر کسی بخواهد افشاگری و تهدید کند، آن فرد آقای خاتمی است

این چهره نزدیک به احمدی نژاد درباره اینکه چرا علیرغم اینکه خاتمی کمتر از احمدی نژاد سخن می گوید اما او در حصر است، گفت: خصلت آدم ها متفاوت است. دسترسی آقای خاتمی به اطلاعات خیلی بیشتر از آقای احمدی‌نژاد است، یعنی اگر کسی بخواهد افشاگری و تهدید کند، آن فرد آقای خاتمی است زیرا از ابتدا، امنیتی‌ترین چهره‌های جمهوری اسلامی رفقای آقای خاتمی هستند مثل آقای حجاریان. چنین آدم‌هایی دور و بر آقای احمدی‌نژاد نیستند. فکر می‌کنید وزارت اطلاعات این‌قدر بی در و پیکر است که یک رئیس جمهور به آنجا برود؟ اصلاً این‌طوری نیست. چنته آقای احمدی‌نژاد خالی است. در انتخابات گذشته که رد صلاحیت شد و تهدید کرد که من نمی‌آیم و رأی نمی‌دهم بیشتر از این چه تهدیدی می‌خواست داشته باشد. ایشان دستش خالی است من با ایشان کار کردم. اصلاً این تصور را نداشته باشید.

احمدی نژاد از خدا می خواهد که به حصر برود چون اسطوره می‌شود

او در ادامه تاکید کرد: ما باید دعا کنیم آنهایی هم که در حصر هستند، بیرون بیایند. آقای احمدی‌نژاد کارش را می‌کند، مردم هم آگاهند. رسانه‌ها هم نقد می‌کنند، ایشان هم آزادانه می‌تواند حرفش را بزند. جامعه آقای احمدی‌نژاد را می‌شناسد. گروه‌های سیاسی آقای احمدی‌نژاد و ابتذال فکری و سیاسی ایشان را می‌شناسند. احمدی نژاد از خدا می خواهد که به حصر برود زیرا اگر به حصر برود، یک اسطوره می‌شود. اگر آقای احمدی نژاد به حصر برود که دیگر نمی‌شود راجع به ایشان حرف زد. الان که در حصر نیست می‌توانیم نقدش کنیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا