خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امروز در جلسه کابینه سعودی موضع گیری های جدیدی علیه ایران انجام شد

کابینه سعودی امروز سه شنبه جلسه ای به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در کاخ یمامه شهر ریاض برگزار کرد که در آن علیه ایران هم موضع گیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، کابینه سعودی امروز سه شنبه جلسه ای به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در کاخ یمامه شهر ریاض برگزار کرد.

در این جلسه ادعا شد: عربستان مایل به رفع علل تنش در منطقه و حامی تلاشهای دولت آمریکا به منظور ممانعت از دست یابی ایران به سلاح هسته ای است و بر ضرورت اقدام مشترک برای مقابله با اقدامات ویرانگر عوامل آن تاکید دارد.

ریاض به تمجید از حمایت های دولت آمریکا از عربستان پرداخت و از کشورهایی که حملات انصارالله به عمق عربستان را محکوم کرده اند، قدردانی کرد.

در جلسه کابینه عربستان اعلام شد: عربستان مایل به دست یابی به راهکار سیاسی فراگیر در یمن بر اساس سه مرجع طرح خلیج فارس و سازوکار اجرایی آن، نتایج گفتگوی ملی فراگیر و قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت است!

سعودی در حالی دم از راهکار سیاسی در یمن می زند که جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی آن به بمباران مناطق مختلف یمن ادامه می دهند و علاوه بر شهید و زخمی کردن غیرنظامیان یمنی، زیر ساختها و مراکز درمانی و مدارس را هم هدف قرار می دهند.

ریاض در حالی علیه ایران موضع گیری می کند که فعالیت های بی ثبات کننده آن در منطقه نمایان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا