خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس «خشن‌تر شدن زورگیرها» را تکذیب می‌کند

یک مقام ارشد نیروی انتظامی با تکذیب «خشن‌تر شدن زورگیرها» گفت: آمار ما این را نمی‌گوید؛ به‌طور مثال در 11 ماه سال جاری، اقدامات شرارت‌آمیز مانند چاقوکشی و عربده‌کشی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 59 درصد کاهش یافته است.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره افزایش اعمال مجرمانه خشن و تدابیر پلیس برای مقابله با این‌گونه مجرمان، اظهار کرد: ما باید به سه تا چهار سال پیش بازگردیم؛ آن زمان ده‌ها تن از اراذل و اوباش بنام با صدها نوچه در تهران تحرک داشتند که آن‌ها یا از بین رفتند یا به اعمال مجرمانه خود پایان دادند که این اتفاقات به‌خاطر فشارها، اقتدار و قدرتمندی پلیس است.

رئیس پلیس تهران افزود: البته در کلان‌شهری مانند تهران طبیعی است که اتفاقاتی روی دهد اما عکس‌العمل سریع و به‌موقع پلیس حائز اهمیت است که ما در تمام زمینه‌ها بدون استثنا وارد عمل می‌شویم، متهمان را بازداشت می‌کنیم و اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

وی درباره خشن‌تر شدن زورگیری‌ها نیز گفت: آمار ما این را نمی‌گوید؛ به‌طور مثال در 11 ماه سال جاری، اقدامات شرارت‌آمیز مانند چاقوکشی و عربده‌کشی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 59 درصد کاهش یافته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: البته اکنون دوربین نیز در اختیار همگان قرار دارد و به‌سرعت یک اتفاق را به تصویر می‌کشند که طبیعتاً بازتاب بیشتری پیدا می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا