خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه و ارز در بازار

ایسنا نوشت: جدیدترین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه از روند افزایشی آن نسبت به روز گذشته حکایت می‌کند.

در زمان انتشار این خبر قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز یکشنبه) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

هر عدد نیم سکه نیز به قیمت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۴۶ هزار و ۳۸۰ تومان  (۶۹۲۶ تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۰۷ دلار رسیده که چهار دلار نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

دلار ثابت ماند، یورو صعودی شد

در حالی که قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت بود، امروز یورو ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۷ هزار تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا