خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت تسنیم از بازداشت در پارس جنوبی

خبرگزاری تسنیم خبری با تیتر «بازداشت لیدرهای اصلی اغتشاش و آشوب در تجمع مسالمت‌آمیز کارگران‌ پارس جنوبی‌» در تاریخ ۲۰ مهر، ساعت ۱۶:۳۶ نوشت:

بازداشت لیدرهای اصلی اغتشاش و آشوب در تجمع مسالمت‌آمیز کارگران‌ پارس جنوبی‌

«معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به تجمع مسالمت‌آمیز کارگران پارس جنوبی گفت: در این تجمع ‌عده‌ای آشوبگر وارد ماجرا شدند که لیدرهای اصلی از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ‌شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، اکبر پورات بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به تجمع مسالمت‌آمیز در حوزه پارس جنوبی اظهار داشت: در این تجمع مسالمت‌آمیز عده‌ای آشوبگر وارد ماجرا شدند که با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی لیدرهای اصلی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های مختلف اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‌دهند، افزود: الحمدلله با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و درایت استاندار بوشهر اکنون وضعیت استان بوشهر مطلوب، آرام و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ‌مردم و نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی در دفاع از انقلاب، ولایت، ارزش‌ها و حریم نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند و اهداف دشمنان را ناکام خواهند گذاشت، تصریح کرد: ‌فتنه و آشوب اخیر برای صدمه به امنیت و آرامش استان طراحی شده بود که ‌با حضور به موقع مردم توطئه و ترفندهای دشمنان خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از مردم همیشه در صحنه بوشهر در پاسخ به دسیسه دشمنان تصریح کرد: خدمات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، دستگاه‌های اجرایی درخور تحسین است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا