خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فاطمه حسینی نماینده مردم یا تریبون پدر؟!

به گزارش انصاف نیوز، «علی نظری»، سردبیر مجله ی پایتخت کهن و نماینده ی اصلاح طلب مجلس ششم در یادداشتی نوشت:

فاطمه حسینی فرزند سیدصفدر حسینی با تکیه بر رانت پدر در لیست امید قرار گرفت و اینک نماینده ی مردم تهران در مجلس دهم است؛ متاسفانه سیدصفدر حسینی با این که منتسب به جریان اصلاح طلبی است اما در 30 ماه خدمت در صندوق ملی توسعه با حقوق دریافتی ماهیانه پنجاه و چند میلیون تومان موجب عقده گشایی دلواپسان علیه اصلاحات شد.

بعد از برکناری سیدصفدر حسینی از ریاست صندوق توسعه ملی، دختر وی خانم فاطمه حسینی علمدار دفاع از پدر معزول شد.

ابتدا در مصاحبه ای حق به جانب از حقوق ماهیانه ی چند ده میلیونی پدر دفاع کرد. این نماینده ی تهران به جای این که از مردم عدرخواهی کند با جسارت اعلام کرد پدرم برای انقلاب زحمت کشیده و سهم خویش را از سفره ی انقلاب دریافت کرده است.

این سخنان خشم مردم را در شبکه های اجتماعی برانگیخت و بار دیگر موجب شد آتش توپخانه ی دلواپسان علیه حامیان دولت فزونی یابد.

اما اوج نسنجیدگی رفتار این خانم در خانه ی ملت روز یکشنبه 13 تیر ماه رخ داد که وی با استفاده از وقت همکارش پشت تریبون قرار گرفت و به جای این که به طرح سوال از وزیر ارتباطات بپردازد به دفاع از پدر پرداخت. تا آنجا که رییس جلسه آقای علی مطهری چند بار از وی خواست خارج از موضوع صحبت نکند، اما فاطمه حسینی بی اعتنا به آیین نامه داخلی مجلس تخت گاز به دفاع از پدر پرداخت.

آیا خانم حسینی فراموش کرده است که در روز هشتم خرداد سوگند یاد کرده که قانون را پاس بدارد؟!

کدام مکتبی سوء استفاده از امکانات و تریبون مجلس را در راستای منافع شخصی و خانوادگی برای نماینده مجلس روا می دارد؟!

خانم حسینی نگذاشت بیش از یک ماه از عمر مجلس دهم بگذرد و این چنین افسوس حامیان لیست امید را برانگیخت!

نکته d جالب توجه اعتماد به نفس منحصر به فرد این خانم نماینده است که همچنان با توپ پر به مردم و منتقدان پدرش می پردازد و از موضع یک طلبکار افکار عمومی را به سخره گرفت است!

و ختم کلام این که خانم حسینی! شما به عنوان عضوی از قوه ی قانون گذاری کشور محسوب می شوید، ای کاش قانون را پاس می داشتید و ای کاش یک دهم این جوش و خروش را درباره ی خلاف قانونهایی که در جامعه صورت می گیرد نشان می دادید، تا مردمی که به شما رای دادند بفهمند که شما قانونمدارید و برای اقشار آسیب پذیر جامعه دل می سوزانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. معلوم شداصلاح طلبان طررفدارایده الحق لمن غلب اند این به اصطلاح خانم تحصیل کرده فردی است دنیازده پرروخودخواه ادب نزاکت جوان مردی صبوری بزگواری بزرگ منشی رانه تنهااین چهره سخیف وخودخواه بلکه خیلی هابایدازخانم متدین متین راستگوبااخلاص خانم فاطمه دانشوریادبگیرندمتاسفانه امثال این خانم بزگواردرجامعه ما بسیار اندک اند

  2. پیامبر برای رسالتش سهمی از مردم نخواست، امام هم سهمی از انقلاب طلب نکرد شهدا هم برای دریافت سهمی از سفره انقلاب نرفتن بجنگن
    این وسط شما چی میگی سهم پدرم سهم پدرم
    انقلاب، انقلاب مستظعفین بوده نه انقلاب دلالان ارز

  3. سهام انقلاب رو کجا پخش میکنند؟

    لطفاً اطلاع رسانی کنید تا منم برم سهم خودم رو از انقلاب بردارم!

  4. بابا دولت داره کوتاهی میکنه سهم اینا رو بده تا دختر صفدرعصبانی نشده خوب دختر مردم سهمش رو میخواد بدن بره تو صرافی شوهرش کار کنه

  5. این مردمان بقول امام حسین هیچ وقت صدای حق رو نمی شنوند چون شکم هایشان از مال حرام پر است

  6. پول که مال شما،همسر خوب که مال شما،بالاترین شغل در کشور که مال شما،من که صد برابر شما متانت و شخصیت و سواد و وجدان و شرف و….دارم اما چون نه پول دارم، نه شغل ،نه همسر، نشستم شبانه روز درس خوندم اما با وجود رتبه خوب و زحمت و لیاقت تو مصاحبه دکترا رد شدم،من رد شدم،رتبه یک رد شد،رتبه 5رد شد،اما رتبه 92قبول شد!چرا?چون ما در مصاحبه هم سهم نداشتیم،پارتی نداشتیم. ما حتی سهم نفس کشیدن هم نداریم،همه سهم من و امثال من رو تو و امثال تو [چیز] می کنید. وقتی تو جزو امید ما باشی بدا بر حال ناامیدی…

  7. سهم اوقات فراقت فرزندان رو به پدرش کم دادین نتوانسته دخترش رو خوب تربیت کنه. لطفا حقوق پدرش رو بالا ببرین

    1
    1
  8. جریان اصلاح طلبی چرا پاسخگو نیست که ایشون تو لیست این جریان چیکار میکرده؟ امثال ایشون که هیچ وقت خودشون رو پاسخگو نمیدونن سوال اینجاست که کی پاسخ گو هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا