خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد نماینده «انقلابی» از تصمیم نظام درباره‌ی محصورین

حجت‌الاسلام نصیرایی، نماینده‌ی «مجلس انقلابی» از نحوه‌ی مواجهه‌ی نظام با میرحسین موسوی و مهدی کروبی انتقاد کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، این نماینده‌ی مجلس با بیان اینکه «در خصوص برخورد با سران فتنه کوتاهی شده است»، گفت: «در کجای عالم با کودتاگران و کسانی که در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کردند به این شکل برخورد می شود؟ در سایر نقاط دنیا عاملان آشوبها مجازات های سنگین می شوند و در هیچ جای دنیا با فتنه گران اینطور مماشات نمی شود. امروز همه امکانات در اختیار سران فتنه قرار دارد به گونه ای زندگی می کنند که انگار نه انگار مرتکب چنین جنایاتی شده اند».

آقای نصیرایی که با خبرگزاری اصولگرای فارس گفت‌وگو می‌کرد، گفت: سران فتنه چند ماه کشور را به آشوب کشاندند و علاوه بر ایجاد آسیب‌های فراوان برای کشور باعث شدند خون عده ای ریخته شود و دشمن جرات پیدا کند.

  • سران فتنه با رفتار ظالمانه خود در همه این کمبودها شریک اند

وی افزود: دقیقاً بعد از فتنه سال ۸۸ آمریکایی ها و عوامل شان به این نتیجه رسیدند که با تحریم های به قول خودشان فلج کننده بر زندگی و معیشت مردم فشار وارد می کنند تا عملاً مردم در مقابل نظام و انقلاب قرار دهند تا در نهایت نظام و انقلاب را ساقط کنند برای همین رفتار سران فتنه عاملی شد تا فشارهای مضاعف از سال ۸۸ برای کشور ایجاد شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: براساس همین موضوع امروز اگر در زندگی خیلی از اقشار مختلف مردم مشکلات جدی وجود دارد، که بخشی از مشکلات اقتصادی مردم و جوانان به این تحریم ها مربوط می‌شود؛ سران فتنه با رفتار ظالمانه خود در همه این کمبودها شریک اند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: از رسانه ها، فارغ از رویکردهای متفاوت، گلایه دارم رسانه ها باید حقایق را بگویند، در کجای عالم با کودتاگران و کسانی که در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کردند به این شکل برخورد می شود؟

نصیرایی اظهار داشت: در سایر نقاط دنیا عاملان آشوبها مجازات های سنگین می شوند و در هیچ جای دنیا با فتنه گران اینطور مماشات نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز همه امکانات در اختیار سران فتنه قرار دارد به گونه ای زندگی می کنند که انگار نه انگار مرتکب چنین جنایاتی شده اند.

  • در هیچ جای دنیا باعاملان آشوب همچون سران فتنه مماشات نمی شود

وی گفت: به نظر من در این خصوص کوتاهی شده و اگر فردی کوچه بازاری یک هزارم کارهای فتنه گران را انجام دهد با چه مجازاتی مواجه می شود؟ چرا نسبت به سران فتنه سالهاست که برخوردی صورت نمی گیرد؟

وی گفت: این امر موجب می شود تا به دیگران هم چراغ سبز نشان داده شود و هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهند و با دشمنان مردم نشست و برخاست داشته باشد و اطلاعات به آنها بدهد و زمینه اذیت و آزار و فشار بر مردم را فراهم بکنند در نهایت، طلبکار هم باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: از قوه قضائیه و رسانه ها گلایه دارم چرا به رسالتشان عمل نمی کنند؟ رسانه ها باید بگویند در کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر با کسانی که باعث ایجاد اختلال در نظم عمومی می شوند چگونه برخورد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما عده ای هرکاری که خواستند انجام دادند باعث فشارهای اقتصادی و تحریم شدند باعث به زحمت افتادن مردم شدند و کسی هم به آنها نگوید چرا این کار را انجام دادید؟

نصیرایی گفت: در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا جریان غربگرا تلاش می کنند تا سران فتنه را به عنوان نماد «مقاومت و ایستادگی» قهرمان سازی کنند گفت: جریان غربگرا همیشه از چیزی که منافع آنان را تامین کرده حمایت می کنند و هرچیزی که در راستای منافع آنان نباشد را نمی بینند.

وی افزود: این رفتاری است که این جریان طی سالهای پس از انقلاب داشته است همیشه سعی کرده اند با تردید افکنی، موفقیت ها را مسخره کنند این مساله برای آنان تبدیل به رویه شده است چرا که منافعشان از این طریق تامین می شود.

نصیرایی اظهار داشت: وقتی کانون فساد در عالم که رژیم صهیونیستی و آمریکا است عده ای را دست مایه خودشان قرار می دهند باید در انحراف و فساد اینها تردید کرد؟

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: امروز وظیفه بر عهده رسانه هاست که این مسائل را تبیین کنند و بگویند سایر کشور های دنیا با کسانی که اقداماتی از این دست انجام دادند چه برخوردی داشته اند، در مقابل نظام اسلامی ما چه برخوردی با فتنه گران کرد؟ امیدوارم برای مفسدین و منحرفین و کسانی که هنوز تردید دارند درس عبرت باشد.

  • تفکر غرب زده به دنبال تغییر در اولویت ها و ایجاد حواشی برای دولت است

وی در مورد تقاضای رفع حصر برخی جریانات سیاسی از رئیس جمهور و اینکه چرا در دورانی که خودشان در قدرت بودند چنین کاری نکردند، گفت: مساله حصر، مساله ای جانبی است تفکر غرب زده به دنبال تغییر در اولویت ها و ایجاد حواشی برای درگیر کردن فکر و ذهن دولت است.

نصیرایی گفت: به همین جهت به هیچ عنوان نباید به این موضوعات توجه کرد این مساله هم نشات گرفته از خباثت جریان های غربگرا و لیبرال است که تاوقتی خودشان در قدرت هستند عملا کم کاری می کنند و خسارت های زیادی را برجا می گذارند و الان که مردم تفکر لیبرال و غرب زده را از قدرت کنار زدند شروع می کنند برای مدیران انقلابی اولویت درست کردن کار تفکر غیر انقلابی ایجاد مانع در مسیر کشور است که این کار را با حاشیه سازی و ایجاد مطالبات غیر واقعی انجام می دهد.

  • رفع حصر مساله اصلی کشور نیست

وی افزود: رفع حصر مساله اصلی کشور نیست به برکت خون شهدا و رهبری رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه ها خوشبختانه مملکت ما همه تلاطم ها، فشارها و توطئه ها را خنثی می کند و در مسیر خود به پیش می رود و قله های عظمت و پیشرفت را یکی یکی فتح می کند دولت باید به موضوعات اصلی بپردازد اولویت اصلی معیشت اقشار ضعیف جامعه است که فشار های اقتصادی کمتر باعث آزار این عزیزان شود خوشبختانه دولت هم به خوبی این مسیر را دنبال می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حسرت یک تمکین را بر دل …تان گذاشته اندوشایسته است براین غم وغصه وحقارت …….میرما وبانویش وشیخ بزرگ ما مصداق…تعزمن تشائ اند…

    3
    1
  2. اگر جناب نصیرایی به مهندس موسوی که حق طلبی کرده است می گوید کودتاگر ، پس شما خودتان هم علیه شاه کودتا کردید و شما مجرمید و باید محاکمه و اعدام بشوید درست است ؟!

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا