خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اگر جرأت دارند به مقایسه قبل و بعد از انقلاب بپردازند»

بیژن نوباوه‌وطن، خبرنگار سابق صداوسیما و نماینده‌ی مجلس یازدهم از رسانه‌ها خواست تا به مقایسه‌ی وضعیت پیش و پس از انقلاب بپردازند.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای نوباوه گفت: معاندان و رسانه‌های آنها که با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد یأس در جامعه هستند اگر جرأت دارند به جای این کار به مقایسه قبل و بعد از انقلاب بپردازند.

این نماینده‌ی مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس گفت: رهبر معظم انقلاب همواره با هوشمندی کامل، سیاستی را که رسانه‌های غربی برای مأیوس ساختن مردم در دستورکار دارند و خطی را که در این مسیر دنبال می‌کنند، افشا می‌سازند.

وی افزود: حال که به لحاظ زمانی فاصله‌ای بین ابتدای پیروزی انقلاب با نسل‌های امروز ایجاد شده، رسانه‌های معاند سعی دارند تا با سیاه‌نمایی برای آینده موجبات دلسردی مردم و به ویژه جوانان را فراهم آورند که باید گفت این رسانه‌ها اگر جرأت دارند باید به مقایسه مسائل قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بپردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن سعی دارد تا نسل جدید را نسبت به اصل انقلاب بدبین و نسبت به آینده دلسرد سازد و از فاصله زمانی که ابتدای پیروزی انقلاب با نسل حاضر ایجاد شده نهایت بهره‌برداری را به نفع خود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما هر جا که با توجه به نیاز روزانه‌مان به تکنولوژی دست یافته‌ایم، امروز در سطح دنیا حرفی برای گفتن داریم و پیشرفت‌های ما توجه دیگران را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: ما باید در حوزه‌هایی همچون تکنولوژی تلاش فراوان داشته باشیم والا در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد و همانطور که در بخشی از صنایع به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم در این حوزه نیز باید مجدانه بکوشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این حرف های اقای نوباوه واسه نون و ادامه حیات است و الان خودش هم به این حرف ها اعتقادی ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا