خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سال آینده کسی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کند»

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سال آینده کسی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کند و حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه حداقل حقوق کارکنان در سال آینده پنج میلیون و 500 هزار تومان و حداقل حقوق بازنشستگان نیز پنج میلیون تومان تعیین شده است اظهارداشت: برای سال جدید، میزان حقوق‌های پایین(کمترین رقم) 60 درصد و حقوق‌های بالا(رقم های بالا) 10 درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت: اعتبارات خوبی در بودجه 1401 برای حوزه مسکن در نظر گرفته شده چراکه مسکن کلیدواژه بودجه کل کشور در سال 1401 محسوب می‌شود.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه 1401 یکی از پر امیدترین بودجه‌های تدوین شده برای اقشار مردم و همچنین حوزه‌های تولید و اشتغال در اصناف مختلف است تصریح کرد: برای نخستین بار 120 هزار میلیارد تومان در صندوق‌های استانی در نظر گرفته شده که برای هر استان مبلغ سه هزار میلیارد تومان می‌شود.

حاجی بابایی افزود: برای نخستین بار، تبصره 16 استانی شد که بر اساس آن 360 هزار میلیارد تومان اعتبار به استان‌ها اختصاص می‌یابد و در قالب این تبصره، تسهیلاتی در حوزه ازدواج، مسکن و وام های کوچک به مردم پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: مسکن از اولویت های بودجه 1401 است به نحوی که حرف نخست بودجه را مسکن می زند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه 250 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور در سال آینده است گفت: همچنین 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

نماینده همدان وفامنین افزود: در سال آینده حدود 13 هزار و 300 میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان اختصاص یافته است.

وی هم چنین افزود: در سال آینده هیچ فردی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ابراز داشت: برای سال 1401 حدود 250 هزار میلیارد تومان اعتبار هم برای خرید نهاده‌های دامی اختصاص یافته است که اقدامی مهم و قابل توجه محسوب می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا