خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازخوانی متن شبهه انگیز دختر کیومرث پوراحمد در چهلم او

در شبکه های مجازی و اخبار غیررسمی نقل قولی از خواهر کیومرث پوراحمد منتشر شده است که او می گوید مرگ کیومرث پور احمد خود کشی نبوده است در روز ۲۹ فروردین ۴۰۲ نیز متنی از پگاه پور احمد در پایگاه خبری رکنا و برترین ها منتشر شده است که در ادامه این خبر می آید:

رکنا نوشت:

رکنا: پگاه پوراحمد، دختر کیومرث پوراحمد کارگردان سینما،‌ در چهلمین روز درگذشت پدرش یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «چهلم شد.چهل روز گذشت از آن روزی که دنیای ما برای همیشه عوض شد.»

متن مشکوک پگاه دختر کیومرث پوراحمد در چهلم پدرش

برترین ها نوشت: پگاه پوراحمد، دختر کیومرث پوراحمد کارگردان سینما،‌ در چهلمین روز درگذشت پدرش یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «چهلم شد.چهل روز گذشت از آن روزی که دنیای ما برای همیشه عوض شد.»دختر کیومرث پوراحمد با اشاره به خاطراتی از پدرش و روزهایی که با او داشته است اضافه کرد: «این انسان عاشق ایران بود. عاشق ایران و مردمش بود. از اونها الهام می گرفت و در عوض عشقش را توی آثارش تقدیم می کرد به مردم پاک و مهربان ایران زمین.»پگاه پوراحمد، با اشاره به اینکه «همه صحبت‌ها، مسیج‌ها و ویس‌های» پدرش در ساعت‌های آخر زندگی «شاد و پر از امید» بود در پایان پرسیده است: «در طول دو سه ساعت تصمیم می گیره به زندگی خودش خاتمه بده؟ خودش را با دست و بدن زخمی، کبود و آسیب دیده حلق آویز کنه؟»او اضافه کرد: «ما را که باکی نیست، زمین گرده و خدا بزرگ و مهربون و همیشه هم باهامون.» دختر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: «پرونده باز است.» پوراحمد ۱۶ فرودین ۱۴۰۲ در بندر انزلی درگذشت. خبرگزاری‌های رسمی به‌ نقل از خانواده پوراحمد اعلام کردند که او بر اثر « ایست قلبی » درگذشت، اما رسانه ها دلیل مرگ او را «خودکشی» اعلام کردند. دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان نیز اعلام کرد که براساس بررسی‌های اولیه مرگ وی به‌علت خودکشی بوده‌است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا