خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فایل صوتی؛ نشانه‌ی ضد فساد بودن سپاه یا تخریب سپاه؟!

یک نماینده‌ی مجلس با بیان اینکه «فایل صوتی منتشر شده نشان دهنده ضد فساد بودن سپاه است»، گفت: منتشر شدن چنین فایل هایی برای تخریب سپاه است.

به‌گزارش انصاف نیوز، احمد راستیه در اظهاراتی متناقض در گفت‌وگو با یک رسانه‌ی اصولگرا گفته است: «فایل منتشر شده از فرماندهان سپاه نشان دهنده ضد فساد بودن سپاه پاسداران است. منتشر شدن چنین فایل هایی از جانب دشمنان یک شوی تبلیغاتی برای تخریب سپاه است، اما آنچه که در فایل مشخص است همت و غیرت فرماندهان سپاه در برخورد با فساد است».

متن کامل این گفت‌وگو که در خبرگزاری فارس منتشرشده در پی می‌آید:

احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فایل منتشر شده از فرماندهان سپاه نشان دهنده ضد فساد بودن سپاه پاسداران است، اظهار داشت: یکی از مولود های مقدس انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است طبیعتاً در این 43 سال ستون مستحکم دفاع از ملت و کشور بوده است و همواره سعی داشته است تا از کیان کشور و مردم حفاظت و حراست کند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران توانست الگوها و قهرمان ها را از درون خود مردم شناسایی و معرفی کند که یکی از این اشخاص و قهرمان ملی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با گذشت از رفاه خود از از کشور و ناموس این کشور در برابر وحشی ترین افراد حفاظت و حراست کند.

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: با تمام این توصیفات از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید شاهد هجمه هایی علیه سپاه باشیم؛ زیرا دشمن می‌خواهد با چنین اقداماتی جلوه الگوها و قهرمانان ملی را در نظر مردم تخریب کند.

راستینه تصریح کرد: سپاه از ابتدای انقلاب تا کنون ضربات سخت و سنگینی را بر پیکره دشمنان از جمله مخالفان، تجزیه طلبان، استکبار و استعمار خارجی زده است پس طبیعی است که دشمن همواره قصد ضربه زدن به این نیروی مقتدر کشور باشد.

وی با بیان اینکه سپاه فارغ از ایستادگی در مقابل دشمنان در سازندگی کشور هم نقش ایفا کرده است، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره در سازندگی حضور داشته است و توانسته است خرابی هایی که بعد از جنگ یا حتی قبل از انقلاب وجود داشته را بازسازی کند این در حالی است که کشور دچار شدیدترین تحریم‌ها در تمام حوزه‌ها بوده و با تمام این محدودیت‌ها سپاه توانست اقتدار این کشور را به منصه ظهور برساند.

نماینده شهرکرد در مجلس با اشاره به هجمه‌های اخیر دشمنان علیه سپاه، گفت: با چنین هجمه هایی هیچ خللی در کار سپاه ایجاد نشده است و همیشه ملت به سپاه اعتماد داشته و دارند و منتشر شدن چنین فایل هایی از جانب دشمنان یک شوی تبلیغاتی برای تخریب سپاه است، اما آنچه که در فایل مشخص است همت و غیرت فرماندهان سپاه در برخورد با فساد است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام‌سپاه‌وبخصوص‌بسیج‌یک‌نیروی
    مخلص‌انسانی‌فداکار‌که‌فی‌سبیل‌الله
    پا‌به‌میدان‌میگذاشتند‌وهنوز‌دربدنه
    این‌‌تشکیلات‌همانگونه‌هستند.اماشکی‌
    نیست‌شیطان‌در‌کمین‌فرزندان‌آدم‌
    ابوالبشراست‌.اما‌سپاه‌چه‌کندنگاه‌پان‌
    فارسی‌وسیستم‌اداره‌متمرکز‌کشور
    یادگار‌دوران‌رضاخان‌‌وعدم‌تقسیم
    تجمیع‌بیت‌المال‌خلاف‌منطق‌قرآن
    ونهج‌البلاغه‌وعقل‌است‌‌وعوارض‌آن
    در‌عدم‌توسعه‌متوازن‌کشور‌.تشدید
    فاصله‌طبقاتی‌شیوع‌باستانگرایی
    جاهلی‌پاکسازی‌زبانی‌درآذربایجان
    وتملق‌سالاری‌خود‌را‌نشان‌میدهد
    انصافا‌در‌این‌زمانه‌سپاه‌‌یکی‌از‌
    پاکترینهاست

  2. برای تطهیر آقای قالیباف، هجمه‌ها را به سمت حاج قاسم بردند و در آخر، فساد را با تیغ تقدس ماست مالی کردند. … و … و تمامی روسا‌ را آن دنیا زیارت خواهیم کرد. این دنیا که نمی‌توانیم جلوی این ظلم بایستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا