خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم‌الهدی: تحریم مردم ما را مقاوم کرده

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: تحریم‌ها مردم ما را از نظر اقتصادی مقاوم کرده است و الان در برابر تمام مشکلات معیشتی و فراز و نشیب‌های اقتصادی، مردم ما مقاوم اند.

به گزارش فارس، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های نمازجمعه مشهد با توجه به ضرورت پاسخ به پرسش های نسل جوان درباره انقلاب گفت: یکی دیگر از پرسش های امروز نسل جوان درباره انقلاب این است که آینده این انقلاب به کجا می‌رسد.

وی افزود: هر کسی آینده انقلاب را در چیزی می‌بیند، اما انقلابیون برای توسعه دین انقلاب کردند. آینده انقلاب از نظر قدرت دین و جهانی شدن دین، مسیر بسیار سریع و تندی دارد و دین به سرعت در حال جهانی شدن است؛ چراکه الآن عصر ارتباطات است و مرزهای جغرافیایی کشورها از بین رفته و مرزهای فرهنگی اقوام و ملل در دنیا مطرح است که با توسعه ارتباطات و در دسترس قرار گرفتن تمام فرهنگ‌ها در اختیار مردم جهان، دنیا تبدیل به میدان مسابقه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و ایدئولوژی‌ها می‌شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: جنگ تمدن ها، جنگ نیست، مسابقه است. آن‌ها می‌خواهند مسابقه را به جنگ مبدل کنند تا بنای قدرت‌های استکباری در سرکوبی تمدن‌ها و فرهنگ‌ها قرار گیرد و در نتیجه تمدن استکبار بر دنیا حاکم شود.

وی در ادامه گفت: در این مسابقه، اسلام برنده است. این حرف من نیست. اسحاق رابین ملعون ۶ ماه پیش از اعدام در دانشگاه لیون فرانسه گفت: قرن ۲۱ قرن زور و پول نیست. قرن فرهنگ و ایدئولوژی است و اسلام قوی‌ترین ایدئولوژی است. اگر می‌خواهید در قرن ۲۱ آقایی غرب را حفظ کنید، باید اسلام را نابود کنید.

آیت الله علم‌الهدی افزود: آینده انقلاب، توسعه و جهانی شدن اسلام به وسیله انقلاب اسلامی است. لذا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، نهایت این گام دوم را ظهور ولایت عظما معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: اما در داخل کشور و در مسیر زندگی اجتماعی ما، آینده انقلاب به جایی می‌رود که دیگر مردم مدیریت‌های کلاسیک را قبول نمی‌کنند و به دنبال مدیریت‌های جهادی هستند. از این پس، مدیری در جامعه پذیرفته است که جهادی مدیریت و عمل کند. دیگر مدیریت‌های کلاسیک مبتنی بر تزویر مورد قبول نیست، مدیر باید با عمل جهادی خود مدیریت کند و بستر فرهنگ اجتماعی-سیاسی ما به طرف مدیریت جهادی به پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: در آینده زندگی ما در این کشور، توسعه عدالت جریان دارد و تمام زیاده‌خواهی‌ها منفور مردم می‌شود. میدان اقتصاد در کشور ما، میدان توسعه عدالت خواهد بود؛ چراکه مردم ما خواهان حذف تمام رانت‌ها و زیاده‌خواهی‌ها هستند. مردم عدالت می‌خواهند، لذا در جامعه آینده ما عدالت اقتصادی حاکم خواهد بود.

وی تاکید کرد: تحریم‌ها مردم ما را از نظر اقتصادی مقاوم کرده است و الان در برابر تمام مشکلات معیشتی و فراز و نشیب‌های اقتصادی، مردم ما مقاوم اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا