خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بریتانیا از نقشه احتمالی حمله روسیه به اوکراین رونمایی کرد

دیلی میل با انتشار گزارشی، به بررسی نقشه حمله احتمالی روسیه به اوکراین پرداخته است، حمله‌ای که آن را قطعی می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه دیلی میل، انگلیس اکنون مطمئن شده است که روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد و مقامات این کشور هشدار داده‌اند که چنین درگیری‌ای وحشتناک خواهد بود.

گرچه چهره‌های شاخص و ارشد دولت انگلیس تا همین چند روز پیش باور نداشتند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه واقعا به اوکراین حمله کند، اما تحلیل‌ها در ۲۴ ساعت گذشته شاهد تغییر فاحشی بوده‌اند.

روسیه اصرار دارد که نیروهایش در حال بازگشت از مرز اوکراین هستند، اما چند ساعت پس از ادعای آمریکا مبنی بر اینکه روسیه در تدارک یک حمله “پرچم دروغین” شیمیایی است، وزارت دفاع انگلیس در گزارشی به شرح نقشه حمله ادعایی مسکو پرداخت.

یک مقام دولتی انگلیس در میانه افزایش نگرانی‌ها به روزنامه تایمز گفت: او (پوتین) واقعا این کار را خواهد کرد، و این نبرد بسیار سهمناک خواهد بود.

در گزارش وزارت دفاع انگلیس آمده است: پوتین نیروهایش را به نحوی در مرز مستقر کرده است که مستقیما کی‌یف (پایتخت اوکراین) را هدف قرار می‌دهد. این گزارش همچنین به طرح چند مسیر احتمالی سربازان روسیه در هنگام حمله پرداخت که در آن، بخش اعظم شرق اوکراین به تصرف در می‌آید.

این وزارتخانه هشدار داد که وقوع جنگ، تلفات غیرنظامی “قابل توجهی” به دنبال خواهد داشت و پوتین “حاضر است” این تلفات را برای “دستیابی به آنچه می‌خواهد” به جان بخرد.

این گزارش همچنین به ناتو و واشنگتن هشدار می‌دهد که هیچ “سندی” مبنی بر عقب‌نشینی نیروهای روسیه از نزدیکی مرز اوکراین در دست نیست.

این تصمیم بی‌سابقه وزارت دفاع انگلیس برای انتشار ویدیوی استراتژی حمله روسیه که شامل “محور پیشروی” به اوکراین می‌شود، بخشی از جنگ اطلاعاتی انگلیس علیه کرملین است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. روسیه و چین به یومن اتحاد متفقین و امریکا از چنگال ناسیونالیسم آلمان هیتلری و ژاپنی نجات یافتند در حالی که در آستانه نابودی کامل توسط این دو رقیب بودند به لطف غرب عضوشورای امنیت شدند شرق اروپا را تصرف کردند به بمب اتم رسیدند و دست آخر چرچیل شد با هوش ترین آدم روی زمین .شاید همین حماقت ها ما را به اینجا کشید حال برگردیم به عقب اگر غرب اجازه می داد آلمان و ژاپن کلک روسیه و چین را می کنند بعد غرب و امریکا، کلک ژاپن و آلمان را می کند الان نه از همه کشی کرونا خبری بود نه از بمب شیمیایی در سوریه نه گردن کشی در اوکراین .ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر اوکراین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا