خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کار «غيراخلاقی» الهام چرخنده

سایت برترین ها گزارش داد:

«روز گذشته الهام چرخنده بازيگر سينما و تلويزيون به ديدار كودكان يك مركز خيريه حمايت از كودكان كار رفته بود.

پس از اين ديدار الهام چرخنده با چشم پوشي بر حداقل هاي اخلاقي مبني بر حفظ هويت اين كودكان، علي رغم قولي كه به مسئولين خيريه داده بود عكس هاي اين عزيزان را در تمامي صفحات مربوط به خود منتشر كرد كه با اعتراض مسوولين خيريه و واكنش مردم رو به رو شده است.

يكي از سرپرست هاي خيريه عنوان كرده كه اگر مي دانستيم خانم چرخنده قرار است اينگونه بي اخلاقي كند، هيچگاه اجازه ی ملاقات با ين كودكان داده نمي شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سركار خانوم چرخنده ، آفرين بر شما ، هواداران بايد بدانند يك “هنرمند ارزشى ” اوقات فراغت خود را چگونه استفاده ميكند ، ضمناً به اعتراضات مردم و رسانه ها توجه نكنيد، اينها حسودند و متوجه نيستند شما چه خدمت بزرگى به ايران و جامعه هنرى آن نموده ايد ، همينكه تصميم به ماندن در ايران گرفته و عليرغم دعوت نامه هاى مكرر مردم را ترك نكرده ايد بايد تا عمر داريم سپاسگزارتان باشيم، وانگهى اينكه گفته اند : انما الاعمال بالنيات يا بيت : غلام همت آن نازنينم / كه كار خير بى روى و ريا كرد ! براى افراد كم ظرفتيه نه شما كه ماشاءالله ….

  2. این خانم هم یکی مثل تتلو است…. جالب است که نماینده های اصولگریای مجلس امثال سالک از این خانم تجلیل هم می کند!

    2
    2
  3. مدتی بود هیچ کس خبری از این خانم منتشر نمی کرد و داشت کم کم فراموش می شد. احتمالاً ایشان تصمیم دارند از این به بعد خود را به سبک برادر حاتم طائی مطرح سازند و البته بهترین روش مقابله با آدم های دورو و منافق نادیده گرفتن کامل آن هاست.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا