خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مردم فقط به قصد تفریح به احمدی نژاد می‌خندند»

صادق چهرقانی، روزنامه نگار اهل قم، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی سفر احمدی نژاد به قم نوشت:

محمود احمدی نژاد پنجشنبه شب به قم آمده بود؛ این موضوع را از آنجایی فهمیدم که دیشب (پنجشنبه 3 آبان 97) که شب جمعه بود، حدود ساعت 18:30 به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کردم و در همان درب ورودی حرم مطهر، مشاهده کردم چند دستگاه اتومبیل از حرم خارج می‌شوند؛ از دو سه نفر پرسیدم چه کسی در درون این ماشین هاست؟ که یک نفر گفت “احمدی نژاد بوده” و بعد خنده‌ای کرد؛ گفتم طرفدارش هستی این طور به او می‌خندی؟

پاسخ داد: “آره، هنوز کلیپ‌هاش رو می‌بینم و کلی می‌خندم؛ کلیپ‌هایی مثل دست تکان دادن‌ش برای گروه سرود نابینایان؛ یا آن موقع که مصاحبه زنده تلویزیونی داشت و سعی می‌کرد، مگس مزاحم را با مشت بگیرد” و بعد قحقحه‌ای زد.

البته یک نفر هم در حین خروج ماشین‌های قطاری پشت سر اتومبیل حامل احمدی نژاد، با صدای بلند داد کشید “انشاءالله دوباره رییس جمهور بشی”؛ اما حتی یک نفر هم او را همراهی نکرد؛ حتی یک نفر.

و فقط مردم تماشا می‌کردند معرکه‌ای که برای دقایقی ایجاد شده بود.

اما چرا حضور احمدی نژاد در قم اهمیتی نداشت؟

دلیل آن این است که احمدی نژاد امروز نه جایگاه خاصی در کلیت حکومت و نظام جمهوری اسلامی دارد و مهمترین عنوانش عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام است؛ که البته حضور او در جلسات این تشکل، نه برای تشخیص مصلحت نظام، که برای بودن در گزارش تصویری عکاسانی است که می‌گویند “آقای احمدی نژاد! یه لبخند، یه دست تکون بده”.

و همین طور احمدی نژاد امروز، جایگاه خاصی در میان توده مردم ندارد؛ البته که او طرفداران خاص خود را دارد، اما قطعا جایگاه او در میان مردم، دیگر بعنوان یک فرد سیاسی، تعیین کننده و خط دهنده به جامعه نیست؛ که البته دلایل آن بسیار زیاد است که در این نوشته کوتاه، ضرورتی برای پرداختن به آن نیست؛ فقط یک شاهد آن همین حضورش در حرم حضرت معصومه (س) بود؛ او شلوغ ترین ساعت هفته را برای حضور در این مکان مقدس انتخاب کرد؛ اذان مغرب شب جمعه و ساعتی قبل از برگزاری مراسم دعای کمیل؛ اما همین حضورش هم با استقبال مردم مواجه نشد و بیشتر مردم تماشاچی و به دنبال تفریح برای نمایش معرکه احمدی نژاد و چند حامی افراطی دوروبر او بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر از عمق و حجم اقشار دارای فرهنگ گداصفتی ونوکر صفتی و اطاعت از قدرت خبر داشتید این گونه قضاوت نمی کردید

    5
    5
  2. ملت ما کلا عادت به مسخره کردن دارند . و ادب و نزاکت ندارند .
    این هایی که دیگران را مسخره میکنند از بچگی تربیت خانوادگی درستی نداشتند.
    کلا ملت ، چه مردم عام و چه خاص را مسخره میکنند.

    3
    2
  3. خدمت دشمن احمدی نژاد سلام. دیدگاه شما حاکی از سنگین ترین نوع سانسور در جهان است. مردی که 12سال است در معرض انواع تهمتها و فحاشیها و تمسخرها از سوی فرهیختگان،دانشجویان،حوزه های علمیه،دانشگاهیان،ائمه جمعه،احزاب،گروهها،طرفداران آزادی، متمدنین،مدافع حقوق شهروندی،سخنوران دین و اخلاق و سیاست به همراه امریکا و انگلیس و اسرائیل و سلطنت طلب و اصلاحات و اصولگرا و سازندگی و تدبیر و امید و حزب الله و قوا و رئیس دولتهای قبل و بعد از او، مجمع تشخیص قبل، دوستان نزدیک قبل و بعضا آخرت را به دنیا قرار دارد. اگر این جماعت عظیم همه با هم یکی از این تهمتها و دروغها را به شما بزنند چند دقیقه دوام خواهید آورد؟ خدا را در نظر بگیرید و روز واپسین را. تشکر میکنم اگر پیام بنده را ثبت کنید.

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا