خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید فرمانده ارتش بر «کسب آمادگی برای ظهور امام زمان»

فرمانده کل ارتش بر کسب آمادگی‌های لازمی همچون «افزایش ایمان، دانش و روحیه» برای ظهور امام زمان تاکید کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، امیر عبدالرحیم موسوی با بیان اینکه «ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند»، گفت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.

بیانیه‌ی گام دوم، است که توسط رهبری انقلاب تدوین شده و در تاریخ منتشر شده است. متن کامل این بیانیه را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

بنا بر اعلام روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش در شمال شرق کشور گفت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی است و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می‌کنیم و به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح بدست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند، خاطرنشان کرد: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند.

امیر سرلشکر موسوی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا بارها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی کرده اد.

وی در ادامه گفت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا