خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت حزب کارگزاران از همتی؟!

خبرگزاری تسنبم نوشت: سیدافضل موسوی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره رویکرد انتخاباتی حزب متبوعش گفت:‌ با توجه به تجربه اقتصادی بالایی آقای همتی در حوزه اقتصادی، ایشان توانایی ساماندهی و بهبود شرایط اقتصادی کشور را دارد.

وی با بیان اینکه هنوز در حزب کارگزاران بحثی درباره حمایت از رسمی از آقای همتی صورت نگرفته است، گفت: هنوز منتظر هستیم تا شاید تغییری در نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها صورت گیرد و وقتی این موضوع مشخص شد آن وقت درباره حمایت از آقای همتی نیز در حزب تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

علی‌محمد نمازی از اعضای شورای مرکزی کارگزاران اخیراً در گفت‌وگویی از احتمال حمایت حزب کارگزاران از عبدالناصر همتی سخن گفته است.

نمازی معتقد است رئیس فعلی بانک مرکزی برای تصدی ریاست‌جمهوری ویژگی‌های مناسبی از جمله مشی اعتدالی و روحیه‌ای کاری دارد و کمتر خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و جنجال‌آفرین می‌کند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران از حضور همتی در جلسه جبهه اصلاحات خبر داده و گفته است که همتی در این نشست به خوبی برنامه‌های انتخاباتی خود را برای اعضا ارائه کرده است.

نمازی خاطرنشان کرده است که اگر نهاد اجماع‌ساز تصمیم به عدم مشارکت و عدم ارائه نامزد واحد در انتخابات کند، در آن صورت حزب کارگزاران در شورای مرکزی خود تصمیم‌گیری می‌کند زیرا کارگزاران همیشه باور دارد نباید صحنه انتخابات را ترک کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا