خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عراق خسارت کویت را کامل پرداخت؛ اما ایران چطور؟

رئیس جمهور عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورش پرونده غرامت به کویت را پایان داد و فصل وحشتناکی از جنگ بیهوده نظام استبداد را ورق زد.

عراق غرامت جنگ را تمام و کمال به کویت پرداخت کرد
به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورش پرونده غرامت به کویت را پایان داد و فصل وحشتناکی از جنگ بیهوده نظام استبداد را ورق زد.

صالح در بیانیه ای تأکید کرد که :پرونده غرامت عراق به کشور برادر کویت بسته شد و فصل وحشتناکی از جنگ بیهوده نظام استبداد را ورق زدیم؛ جنگی که ملت ما و همه منطقه بهای آن را پرداخت کردند.

صالح در ادامه گفت که امروز عراق به سمت سیاست خارجی ای بر اساس برقراری بهترین روابط با برادارن و همسایگان و جامعه جهانی و حمایت از امنیت و صلح در منطقه رفته است که مصلحت مشترک همگان است.

این در حالی است که «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق روز گذشته تأکید کرد که عراق پس از پایبندی به همه تعهدات مالی خود به کویت به دلیل حمله عراق به این کشور در سال 1990 از فصل هفتم سازمان ملل خارج شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. روشن است که در زمانه بینوایی منافع ملی و فرصت سوزی های پایان ناپذیر ، حتا یک پنی هم نمی توان از عراق خسارت گرفت ! فعلا بخشی از هزینه باسازی عراق بر دوش مردم نگون بخت ایران است ! و افتخاری است بزرگ !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا