خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعایی عجیب درباره‌ی گرانی‌های امروز

یک نماینده‌ی مجلس یازدهم «گرانی‌های امروز» را نتیجه‌ی برجام دانست.

به‌گزارش انصاف نیوز، در حالی که حدود چهار سال از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و بازگشت تحریم‌ها می‌گذرد، نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همچنان برجام را علت گرانی‌ها می‌داند.

ولی داداشی می‌گوید: گرانی شدیدی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه برجام ناقصی است که در دولت آقای روحانی به تصویب رسیده و ثمره‌ای برای کشور به همراه نداشته است.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که تیم مذاکره‌کننده‌ی «دولت انقلابی» هفته‌هاست که در مذاکرات وین به دنبال احیای برجام است که به گفته‌ی این نماینده‌ی انقلابی توافقی ناقص و باعث گرانی‌هاست!

داداشی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز در مورد برجام گفت: رهبر معظم انقلاب مکررا در زمان مذاکرات با 1+5 در دولت قبل تاکید داشتند که منافع ملی در این توافق حفظ شود و رهنمودهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این زمینه داشتند که متأسفانه تاکیدات و تذکرات رهبر معظم انقلاب توسط دولت آقای روحانی لحاظ نشد.

وی افزود: در دولت آقای روحانی تمام ظرفیت‌های کشور معطل برجام ماند که درنهایت این توافق ناقص نتیجه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کشور به دنبال نداشت.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: نه تنها در دولت آقای روحانی ظرفیت‌های داخلی کشور معطل برجام ماند، بلکه این توافق را‌‌‌‌‌‌‌‌ خود هم برای ما ثمری نداشت و ما به حقمان در این توافق نرسیدیم.

داداشی خاطرنشان کرد: ما در دولت‌های بعد از انقلاب تورم داشته‌ایم که تورم معلول یکسری مسائل بوده اما تورم و گرانی بسیار شدیدی که امروز شاهد آن هستیم در هیچ یک از دولت‌های پس از انقلاب وجود نداشته است.

وی افزود: تورم و گرانی شدیدی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه برجام ناقصی است که در دولت آقای روحانی به تصویب رسیده و ثمره‌ای برای کشور به همراه نداشته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است و این شرایطی که امروز شاهد آن هستیم، به اعتماد عمومی لطمه می‌زند و مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم از آسیب‌ رسیدن به این اعتماد جلوگیری کنند و موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

داداشی خاطرنشان کرد: علاوه بر این امیدآفرینی و ایجاد اعتماد عمومی باید با مسئولینی که با اقداماتشان اعتماد مردم به نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌ خدشه‌دار می‌کنند به صورت جدی برخورد شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تنها چیزی که این وکیل الحکومه ها دارند رو و رو و رو است، آنچنان که سنگ پا هم در مقابلشان کم می آورد، و در عوض تنها چیزی که این وکیل الحکومه ها بکلی فاقد آنند سواد و تخصص است آنچنان که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا