خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بحران زباله آمل به دریای خزر رسید +عکس

پس از بحرانی شدن وضعیت زباله های چند شهر مازندران از جمله محمود آباد و آمل، گویا پیشنهاد شورا و شهردای آمل برای محل احداث ایستگاه بازیافت زباله پس از بازدید استاندار و تایید ضمنی وی، اما عبدالوحید فیاضی، نماینده نور و محمود آباد و از نماینده های نزدیک به جبهه پایداری با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

به گزارشی که به خبرنگار انصاف نیوز رسیده، عمارت نام مکانی است که زباله های آمل و چندین شهر دیگر مازندران در آن دپو می شود و امروز دیگر این مکان گنجایش دفن زباله را ندارد و شیرابه های ناشی از زباله به آب رودخانه هراز نفوذ و به زمین های کشاورزی اطراف خسارات جبران ناپذیری وارد کرده است.

عبدالوحید فیاضی در حاشیه ی مراسم روز خبرنگار، در پاسخ به خبرنگاران گفته است که ما خودمان می دانیم که چطور مشکلاتمان را حل کنیم و شما نگران بحران زباله در شهرهای ما نباشید، راه حل بحران زباله آمل اینجا نیست و مسوولین آملی با بزرگنمایی سعی در گروگشی دارند.

بنا بر این گزارش، پس از تکمیل ظرفیت محل دپوی زباله، متاسفانه از دیروز زباله ی شهرستان محمود آباد در حاشیه ی دریا دپو می شود.

تصاویر زیر، امروز از حاشیه دریای خزر تهیه شده و امید است آقای فیاضی با دیدن این تصاویر توضیح دهند که دلیل این پایداری چیست؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا