خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده شهداب یزد و سانتوری ژاپن 29 اردیبهشت 1401

شهداب امروز از ساعت 19 به مصاف نماینده ژاپن می‌رود. برای پخش زنده شهداب یزد و سانتوری ژاپن 29 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

شهداب یزد، قهرمان سوپرلیگ والیبال ایران امروز در نیمه‌نهایی قهرمانی باشگاه‌های آسیا باید به مصاف نماینده ژاپن برود که شاید بعد از تیم‌های ایرانی بهترین تیم حاضر در رقابت‌ها باشد. برای پخش زنده والیبال شهداب و سانتوری ژاپن 29 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده شهداب یزد و سانتوری ژاپن 29 اردیبهشت 1401

شهداب یزد که مانند دیگر نماینده والیبال ایران یعنی پیکان با جذب تنی چند از ستارگان شناخته شده دنیای والیبال را جذب کرده، حضوری مقتدرانه در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا 2022 داشته است که به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

شهداب در مرحله گروهی و با سه پیروزی مقتدرانه برابر اربیل عراق، الریان قطر و راتچاسیمای تایلند به مرحله یک چهارم رسید و دیروز در این مرحله با نتیجه 3 بر 0 گاز جنوبی عراق را شکست داد تا به نیمه‌نهایی برسد.

شهداب امروز از سعت 19:00 باید برابر سانتوری ژاپن قرار بگیرد که از حضور دیمیتری موزرسکی ستاره تیم ملی روسیه بهره‌مند است. پخش زنده والیبال شهداب و سانتوری ژاپن 29 اردیبهشت 1401 را در ساعت شروع بازی از لینک زیر ببینید:

لینک 1: پخش زنده شهداب و سانتوری 29 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا