خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه‌ی نماینده‌ی روسیه در سازمان ملل به موضع آمریکا در قبال ایران

روسیه از آمریکا خواست تا تجربه خود در سرکوبی تظاهرات آرام و مسالمت آمیز را با جهان در میان بگذارد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پاسخ به اظهارات ضدایرانی نیکی هیلی در شورای امنیت گفت: هیچ شکی نیست که هیات آمریکا در شورای امنیت سخنان زیادی را برای گفتن به جامعه جهانی دارد.
شبکه تلویزیونی روسی ان.تی.وی بامداد روز چهارشنبه به نقل از سخنان ماریا زاخارووا گفت: به عنوان مثال نیکی هیلی نماینده دائمی آمریکا در سازمان ملل می تواند تجربه کشورش در سرکوبی تظاهرات اعتراضی را در میان بگذارد.

وی ادامه داد: هیلی می تواند وارد جزییات شود به عنوان مثال دستگیری های دسته جمعی معترضان انجام گرفت و جنبش تسخیر وال استریت یا تظاهرات فرگوسن به شدت سرکوب شد.

جنبش تسخیر وال استریت حرکت اعتراضی مردم آمریکا علیه سرمایه داری و بی عدالتی های اجتماعی در این کشور بود که اقشارپایین جامعه را در برگرفته و صدها هزار نفر در سال 1390 شمسی در خیابانها اعتراض کردند.
پلیس آمریکا هزاران نفر از اعضای این جنبش اعتراضی را دستگیر و صدای اعتراض ناراضیان از سرمایه داری را خفه کرد.

نیکی هیلی روز سه شنبه در نشست خبری خود در مقر سازمان ملل متحد از اعتراضات روزهای اخیر در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.

وی همچنین خواستار تشکیل نشست شورای امنیت و کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد در این باره شد اما توضیحی نداد که قرار است در این نشست ها چه تصمیمی گرفته شود و ارتباط اعتراضات داخلی ایران به شورای امنیت چیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب نماینده روسپیه در ساززززززززززززززززززززززززززمان ملل زیر گیوتین حق وتو .از نظر ما سگ زرد برادر شغال است جنایت شما دراکراین افقانستان وسوریه همچین کمتر از جنایات اونها در ویتنام وعراق نیست هر وقت ادعای وقیحانه تانرا در مورد 50 درصد دریای خزر پس گرفتید شاید بتوان روی حرفهای شما حساب کرد فعلا شما کثیفتر از انها هستید وانها بدتر ازشما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا