خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و ویکتوریا پلژن 4 آبان 1401

پخش زنده اینتر و ویکتوریا پلژن 4 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

اینتر میلان امشب در یک بازی حساس و تعیین‌کننده در جوزپه مئاتزا از ساعت 20:15 به وقت ایران میزبان ویکتوریا پلژن است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و ویکتوریا پلژن 4 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و ویکتوریا پلژن 4 آبان 1401

پخش زنده اینتر و ویکتوریا پلژن 4 آبان 1401

اینتر با اینزاگی هرچه در سری آ خوب نبوده،‌ در لیگ قهرمانان خوش درخشیده و بعد از گذشت چهار هفته، در گروهی با حضور بایرن و بارسا 7 امتیاز حاصل از برد برابر ویکتوریا و بارسا، تساوی با بارسا و باخت به بایرن دارد. اینتر امشب تحت شرایطی می‌تواند صعود خود را قطعی کند و اصلی‌ترین لازمه آن پیروزی خودش برابر ویکتوریا است. گرچه باخت بارسا به بایرن هم می‌تواند سهم بزرگی در این مسئله داشته باشد. اینتر در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 4 برد و 1 تساوی کسب کرده است.

از سوی دیگر ویکتوریا که تمام 4 بازی پیشین خود در این رقابت‌ها را باخته، امشب در شرایطی به مصاف اینتر می‌رود که در 5 بازی آخرش دو شکست و 3 برد داشته است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر 0 به نفع اینتر در خانه ویکتوریا به پایان رسید. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و ویکتوریا پلژن 4 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا