خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک اصولگرا: عبدالکریم سروش سخن حقی را مطرح کرده

محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی اصولگرا در روزنامه‌ی رسالت نوشت:

معنای قالتاق در فرهنگ لغات دهخدا، یعنی آدم هفت‌خط، شارلاتان! قالتاق مترادف لات، اوباش و هوچی گری است!

ما در جنگ‌شناختی دشمن و جهاد تبیین با یک پدیده جدید روبه‌رو هستیم که اسم آن‌را من «قالتاق نیوز» می‌گذارم.

مجموعه عظیمی از شبکه‌های خبری دشمن با لایه‌های سلطنت‌طلبی، منافقین، گروه‌های چپ مارکسیستی، گروه‌هایی با گرایش لیبرالی و نئولیبرالی و… شکل گرفته است. وقتی انسان به تحلیل محتوای خبری، تحلیلی و نیز گزارشگری این شبکه‌ها می‌نشیند متوجه می‌شود یک عده آدم هفت خط و شارلاتان نشسته‌اند با لات‌بازی و اوباشگری و هوچی‌گری مشغول دروغزنی، تهمت‌پراکنی، تمسخر و اهانت هستند و دست‌اندرکار تحریف تاریخ انقلاب می باشند.

این جماعت که بخش عظیمی از آنها در آلبانی در کمپ منافقین هستند با قالتاق‌بازی می‌خواهند به قول خودشتان «کانون‌های شورشی» را فعال کنند و بابهانه و بی‌بهانه مردم را به خیابان‌ها بکشانند.منافقین سه نوع کالای خبری تولید می‌کنند؛ «سخت» ، «نیمه سخت» و «نرم»! «سخت» و «نیمه سخت» را گذاشته اند برای اعضا و تیم‌های تروریستی خود و «نرم» را از طریق مشتی بی‌خبر از واقعیت‌های کشور و انقلاب راهی شبکه‌های مجازی می‌کنند و حتی ناامید از «غفلت» برخی خبرگزاری‌های مردمی و انقلابی نیستند!

رادیو بی بی سی و رادیو فردا و … از جمله شبکه‌های خبری و تحلیلی هستند که می‌شود از آنها به عنوان قالتاق‌نیوز یاد کرد.

اخیرا عبدالکریم سروش در جمع عده‌ای ایرانی در مرکز اسلامی فرهنگی شمال کالیفرنیا سخن حقی را مطرح کرده است!

او گفته است :«من وقتی به اپوزیسیون خارج از کشور نگاه می‌کنم می‌بینم حتی یک سانتی‌متر جلوتر نیامدند! یعنی ما همانیم که بودیم!همه ما لاف‌زدن ، یقه‌گیر ، بی‌گذشت و بی‌حرمت به انسان هستیم! این همان استبداد است!»

این اعتراف به‌حقی است! چون با دروغ ، تهمت، فحاشی، تمسخر، اهانت و … نمی‌شود «انقلاب» به پا کرد. اما «استبداد» را می شود تدارک دید! یک مشت آدم مستبد دور هم جمع شده اند فقط در نفی جمهوری اسلامی اشتراک نظر دارند اما هیچ کدام همدیگر را قبول ندارند، بعضی‌ها هستند که در خلوت خود حتی خود را قبول ندارند؟! مگر با طیفی که یک سر آن «سروش» و یک سر دیگر آن «گوگوش» است، می شود یک حرکت سیاسی اجتماعی علیه یک نظامی که مردم کوچه به کوچه و خیابان به خیابان شهرها را به نام یک شهید سند زده‌اند، تدارک دید!؟

مگر می شود با طیفی از مخالفان که یک سرش منافقین هستند که فقط به غنی‌سازی حرمسرای رهبرانشان در شب‌ها می‌اندیشند و یک سرش ربع پهلوی است که با غارت پدر و پدربزرگش به حرام‌خواری به عیش و عشرت مشغول است ، در برابر مردمی که همه موجودیت خود را برای برپایی اسلام و احکام قرآن و حکمرانی اسلامی هزینه کرده است ، ایستاد!؟

مگر می شود یک جنبش اجتماعی را براساس توهین، تهمت، دروغزنی و قالتاق‌بازی راه انداخت و یک انقلابی را که ریشه در قیام انبیا و اولیای الهی دارد به زمین زد!

ملت ایران را با تاریخ 7هزارساله چی فرض کرده‌اند؟ چرا اقتدار ملی و هوشیاری و بصیرت مردم و نخبگان جامعه را انکار می‌کنند و اصل را در عملیاتی کردن فهم دشمنان اسلام و ایران، گذاشته‌اند، بیش از 40 سال است مرتکب هر جرم و جنایتی علیه نظام و ملت شدند اما نتیجه نگرفتند.

اکنون فیلسوف سیاسی جنبش ضدانقلابی سبز اعتراف می‌کند؛ «حتی یک سانتی‌متر هم جلو نیامدیم» در آسیب‌شناسی آن هم صریح می گوید ؛ «چون مستبدیم در درون خود به استبداد رسیدیم»!! خوب کسی که مستبد است می‌تواند با استبداد مبارزه کند؟!
ضدانقلاب در داخل و خارج در «فهم خود» و «فهم انقلاب» دچار مشکل است . آنها « توان پذیرش واقعیت کشور» و «حقانیت فلسفه انقلاب اسلامی» را از دست داده‌اند . هیچ آمادگی برای «خودارزیابی» ندارند.

سرویس‌های امنیتی آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی که دست‌اندرکار مدیریت خشم و خصومت‌ورزی ضدانقلاب علیه ملت ما هستند یک پروژه‌ای را در سیا ، موساد و MI6 دارند که از آن به عنوان «گله‌بانی گرگها» یاد می‌کنند . آنها فرض را بر این گذاشته اند یک مشت گرگ با لایه های فکری منافقین ، سلطنت‌طلب‌ها ، نئولیبرال‌ها و نئومارکسیست‌ها ، فرصت‌طلبان ، تجدیدنظرطلبان و … وجود دارند که باید آنها را به طور جداگانه و منفک از هم علیه انقلاب و دستاوردهای آن مدیریت کنند.

این کار سختی است اما آن را ممکن می‌دانند چون فقط «گرگ» است که فهم درستی از «گرگ» می‌تواند داشته باشد.

تداوم ماجرایی‌جویی ناتو در شرق اروپا، حرص و طمع آمریکایی‌ها در بسط و توسعه ناتو در جهان منجر به یک جنگ سخت و گرم در اوکراین شد.

اوضاع جهان برخلاف پیش‌بینی برخی که فکر می‌کردند عصر گفتمان موشک‌ها گذشته و دوران گفت‌وگوی تمدن‌ها و عصر گفتمان‌ها فرارسیده به سمت جنگ و آدم‌کشی پیش می‌رود همین بساطی که در شرق اروپا در غائله اوکراین پدید آمده ممکن است فردا در قصه تایوان و مناقشه چین و آمریکا پدید آید!

پدیداری چنین حوادثی یک فایده برای ما ایرانیان دارد و آن اینکه می شود به خوبی اعضای باند ناتو را در رسانه‌های داخل شناسایی کنیم. شمار کثیری از قالتاق‌هایی که در رسانه‌های داخل جا خوش کرده‌اند، حقوق‌بگیر ناتو هستند و برخی هم نوکر بی‌جیره و مواجب ناتو در «قالتاق‌نیوزها» هستند . مأموریت آنها باز کردن پای ایران به مناقشه اوکراین و تحریف روایتگری این جنگ به گونه‌ای که ملت ما را به دامن «ناتو» هول بدهند. همه سعی آنها این است که از یک دلقک صهیونیست که در کی‌یف با جنگ نرم آمریکا و رژیم صهیونیستی رئیس‌جمهور شده ، یک قهرمان بسازند و خیانت او را که منافع مردم اوکراین را در پای منافع آمریکا و ناتو ذبح کرده است، بپوشانند.

روشنگری مقام معظم رهبری در روز عید مبعث از ریشه‌های جنگ اوکراین و بیان دیدگاه‌های جمهوری اسلامی یک رونمایی دقیق است از آنچه در جهان این روزها شاهد هستیم: «ما با جنگ در هر کجای جهان مخالفیم. ما طرفدار توقف جنگ هستیم. ریشه جنگ در اوکراین سیاست فزون‌طلبی آمریکاست! برای توقف جنگ باید ریشه آن که آمریکاست را خشکاند.»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. راستش من ترکیب انقلابیون قبل از انقلاب رو نگاه می کنم ، خیلی متنوع تر از اپوزوسیون به قول نویسنده «از گوگوش تا سروش» هستش . یعنی حتی متنوعتر از تعبیر «از رجوی تا صفوی (نواب)» هستش . چیزی مثل « از توده ای تا رجوی تا بازرگان تا خمینی»

  2. قهرمان جدید مبارزه با صهیونیسم ، ریاست جمهوری روسیه، پوتین !!!!!!
    بزودی نابودی صهیونیسم را جشن می گیریم با قهرمان پوتین و لشکرش.!!!!!!!
    خاک عالم بر سر من و مثل من که دیر شناختیم این مرد مبارز را !!!!
    خخخخخخخخخ

    7
    2
  3. خب..سروش سهم خود از بیان مخالفان واپوزوسیون خارج از کشورگفت….نمیشودشماسهم خودتونو از فایل صوتی بیان کنید؟؟؟حالاحالاهم ……هردم ازاین باغ ها بری میرسد…

  4. این مدعیان دروغین اصولگرایی/افولگرایی ، خود ، ذات و کنه قالتاقی و هفت خطی و شارلاتانیزم هستند!! خود این جناب انبارلویی، حتی گفتارش و کلامش مشحون و سرشار از قالتاقی و شارلاتانیزم است، اگر خودش یکبار دیگر به کلامش و متنی که نوشته برگردد، و سر سوزنی انصاف و انسانیت داشته باشد (گرچه به این فقره هیچ اطمینانی ندارم چون اینان به روشنی و بکرات نشان داده اند که بکلی فاقد انصاف و انسانیت اند) خود را چنگ زده بر قله شارلاتانیسم خواهد یافت، حالا آمده و لاف و گزاف میزند!!!؟

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا