خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها درباره ی ماجرای ترور یک نماینده مجلس

فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو مورد سوء قصد قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ فلاحت پیشه نماینده مجلس دهم در مسیر شهر ریجاب مورد سو قصد قرار گرفت و زخمی شد. در این درگیری فرماندار و بخشدار دالاهو زخمی شد.  راننده فرماندار و یکی از همراهان فلاحت پیشه در این درگیری کشته شدند.

این خبر از سوی سجاد حسینی خواهرزاده فلاحت پیشه مورد تأیید قرار گرفته است.

بنا به گفته وی یک اکیپ از مسئولان استانی شامل فرماندار دالاهو و آقای فلاحت پیشه در منطقه “ریجاب” مورد حمله 4 تروریست قرار گرفتند.

این 4 تروریست اتومبیل حامل مسئولان را به رگبار می بندند و سپس خودروی خود را به آتش کشیده و متواری می شوند.

==

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: منابع امنیتی در حال بررسی جزئیات حادثه سوءقصد به نماینده اسلام‌آباد غرب هستند.

یوسف شاه‌حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه این حمله تروریستی ساعت 14:30 امروز در منطقه ریجاب شهرستان کرمانشاه رخ داده است، اظهار داشت: در این حادثه راننده خودرو و رئیس دامپزشکی منطقه جان باختند و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان دچار جراحت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این خودرو حامل پنج نفر بوده است، عنوان کرد: این مسئولان به‌منظور بازدید از طرح کشاورزی در بخش شیلات به این منطقه سفر کرده بودند که خودروی آنها توسط افراد ناشناس و به‌وسیله رگبار مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با تعدادی از مسئولان شهرستان بعد از جلسه شورای اداری عازم جلسه ریجاب بودیم که به کمین تروریستی برخوردیم که من توفیق شهادت نداشتم اما دو نفر از همراهان شهید شدند و فرماندار و مدیرکل شیلات استان نیز مجروح شدند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به‌عنوان شهروند در آن منطقه حضور داشتیم و مسلح رفت‌وآمد نمی‌کردیم اما به‌دلیل مرزی بودن منطقه به‌طور حتم عواملی خارج از کشور این حادثه را برنامه‌ریزی کرده بودند وگرنه این منطقه امن است و نیروهای مردمی به‌همراه نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از حادثه موضوع را پیگیری کردند.

وی ضمن تشکر از مردم بابت ابراز نگرانی تأکید کرد: تأثر من به‌خاطر دو جوانی است که در این حادثه جان خود را به‌خاطر خدمت به مردم از دست دادند و اطمینان دارم نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی منطقه به‌زودی این افراد را شناسایی می‌کنند و قبل از خروج از کشور شناسایی و مجازات می‌شوند.

روایت سخنگوی وزارت کشور از حمله تروریستی به نماینده اسلام‌آباد

ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر کشور با اشاره به حمله مسلحانه امروز به خودروی حامل فرماندار اسلام آباد غرب و نماینده این شهر در مجلس گفت: هویت ضاربین برای ما هنوز مشخص نیست که از اشرار یا گروه های دیگر هستند.

حسینعلی امیری درباره جزییات سوء قصد به فرماندار اسلام آبادغرب و دالاهو و حشمت الله فلاحت پیشه نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود ساعت 14 امروز هیاتی از مسوولین استان کرمانشاه به همراه نماینده اسلام آباد و دالاهو و فرماندار دالاهو برای بررسی مشکلات منطقه ای این استان در منطقه ریجاب مورد حمله یک گروه مسلح قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت کشور گفت: ضاربین با یک دستگاه پژوه پارس این عملیات را انجام دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این عملیات راننده و یکی از سرنشینان شهید می شوند و فرماندار از ناحیه شکم مورد اثبات گلوله قرار گرفته و مجروح می شود و نماینده اسلام آباد و دالاهو در مجلس در حین پیاده شدن از ماشین آسیب جزیی می بیند.

امیری یادآور شد: در این عملیات تروریستی فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از ناحیه ساق پا مورد اثبات گلوله قرار گرفته است.

وی گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی منطقه برای دستگیری ضاربین در تلاش اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا